60 Reacties

één maand geleden

12 weken en 3,5 kilo🫢

één maand geleden

14 weken en 1,5 kilo afgevallen. Was de vorige zwangerschap ook en was op het laatst 15 kilo zwaarder.

één maand geleden

Reactie op Lola Van de peppel

12 weken en 3,5 kilo🫢
Nou, dan ben je goed aan het eten! Lekker genieten joh. Ik ben nog steeds best moeilijk met eten…

één maand geleden

Reactie op melliearb

Nou, dan ben je goed aan het eten! Lekker genieten joh. Ik ben nog steeds b ...
Inderdaad, ik heb echt super veel geluk gehad met de misselijkheid, kon het namelijk weg eten en dat deed ik dus ook.. vandaar de kilotjes denk ik haha! Hopelijk kun je snel weer wat genieten van je eten🥰

één maand geleden

Reactie op M&M 21

14 weken en 1,5 kilo afgevallen. Was de vorige zwangerschap ook en was op h ...
Vind 15 kg nog netjes, hoop dat ik ook niet zoveel zal bijkomen aan het einde van mijn zwangerschap.

één maand geleden

14 weken 3,7 kilo aangekomen

één maand geleden

13+3 en ruim 10 kg afgevallen inmiddels helaas 🙁 hopelijk kan ik ook snel wat gaan aankomen.

één maand geleden

Nu 11+4 en +/- 1 kilo afgevallen. Verbaas me er nog steeds over dat ik nog niets ben aangekomen. Ben amper misselijk geweest. Ben benieuwd hoe snel het in het tweede trimester gaat

één maand geleden

12.5 weken en 8 kilo afgevallen

één maand geleden

13+4 en 2 kilo erbij. Die zitten er al aan sinds iets van 8 weken en sindsdien gelukkig stabiel gebleven. Ik las dat je in het 2e trimestet het meest aankomt en dit 6 tot 9 kilo is 😮 gelukkig voornamelijk vocht, extra bloed, vruchtwater, groeiende placenta, groeiende baby, extra borstweefsel, ... De verdeling zou zijn: 1e trimester niets tot 2 kilo of afvallen door misselijkheid 2e trimester 6 tot 9 kilo 3e trimester 3 tot 4 kilo

één maand geleden

13+3. Een week geleden voor het laatst gewogen en toen zat ik nog op hetzelfde gewicht dus was bij 12 +3

één maand geleden

Bijna 15 weken en 5 kg aangekomen. Bij mijn vorige zwangerschap ben ik in totaal 25 kg aangekomen, en dat is er zonder iets voor te doen weer af gegaan. Ik maak me nu dus niet al te veel zorgen.. blijkbaar kom ik gewoon snel aan in een zwangerschap 😅

één maand geleden

Geen idee! Heb geen idee hoeveel ik woog voor ik zwanger werd😂! Sta werkelijk nooit op de weegschaal

één maand geleden

3 kg bij 13 weken

één maand geleden

3kg op 12+6 vandaag

één maand geleden

Reactie op Misty91

Geen idee! Heb geen idee hoeveel ik woog voor ik zwanger werd😂! Sta werkel ...
Ik ook niet!

één maand geleden

15 weken en door de sondevoeding nog maar 2 kilo afgevallen. Dat was eerst 8kg.

één maand geleden

13+5 maar tot nu toe nog op hetzelfde gewicht! Geen last van kwaaltjes gehad en dus ook niet misselijk geweest

één maand geleden

Vandaag precies 14 weken en tot nu toe 4 kg afgevallen. Ben normaal altijd een grote eter maar sinds de zwangerschap is het vaak een opgave, dus eet een stuk minder

één maand geleden

Ik was 600 gram bijgekomen en die waren er gisteren weer af, nu 15+2