60 Reacties

één maand geleden

13+5 en 6 kilo kwijt. Maar ben veel misselijk geweest, dus zal er nu vanzelf wel weer bij komen. Lijk er nu sinds een paar dagen vanaf!

één maand geleden

14 weken en 5,5 kg aangekomen😹 Had een gezond gewicht voor de zwangerschap. Ik at en eet nog steeds waar ik zin in heb en geen misselijkheid gehad. Hoop dat ik in totaal niet meer dan 20 aankom, maar we zien wel 🙂

één maand geleden

14 weken en 7 kilo afgevallen 😓

één maand geleden

14+5 en ben eigenlijk eerst 1,5 kilo kwijtgeraakt (niet misselijk) en zit nu al langere tijd gewoon op mijn eigen gewicht. Dus niks aangekomen. Eet hetzelfde, geen cravings en sport ook nog steeds.

één maand geleden

12+3 en +4,5 kilo!

één maand geleden

13+4 +3KG

één maand geleden

Nu ongeveer een kilo. 13+5 bij mijn eerste zwangerschap met 17 weken al 7 kg (uiteindelijk 24 kg) er aan dus het valt me alles mee

één maand geleden

Ik nu zo’n 2/3 kilo met 12 weken. Zooooveeel honger de hele tijd dat t me ergens nog meevalt aangezien ik echt wel veel heb gegeten. Verbranding is blijkbaar ook hoog 😅

één maand geleden

Ik was 3 k afgevallen in het begin. Ondertussen 1 kilo aangekomen, bij 15 weken

één maand geleden

Reactie op Leo7

Bijna 15 weken en 5 kg aangekomen. Bij mijn vorige zwangerschap ben ik in t ...
Hier precies hetzelfde 😁 Was ook enorm veel water dat ik vasthield. Nu ook al 5 kilo aangekomen maar moet zeggen dat ik 1 maand alleen maar op de bank gelegen heb hahahah 🤣

één maand geleden

Reactie op mimialbdr

Hier precies hetzelfde 😁 Was ook enorm veel water dat ik vasthield. Nu oo ...
Haha, hier hetzelfde hoor! Ik ben 6 weken zo misselijk geweest dat ik alleen maar op de bank of bed kon liggen. Ik moest wel blijven eten, dus het is ook niet zo gek 😅

één maand geleden

Ik durf niet te kijken 🤣 bij mn vorige zwangerschap meer als 20kg aangekomen en daar zaten er nog steeds 7kg van aan helaas.. nu met mezelf afgesproken om niet iedere week op de weegschaal te gaan staan en alleen bij controle vk

één maand geleden

12 weken niks aangekomen ..

één maand geleden

15 weken +5 kilo. Bij mijn eerste zwangerschap 25 kilo aangekomen. Na de bevalling waren de eerste 15 er zo af. Pas toen ik stopte met borstvoeding, de andere 10 er af.

één maand geleden

15 weken en 4kg afgevallen. Nu wel stabiel gelukkig.

één maand geleden

14 weken en 1 kilo. Maar aan het begin ook afgevallen doordat ik me zo ziek voelde.

één maand geleden

14+6 vandaag en tot nu toe 3 a 4 kilo aangekomen! Het schommelt nogal, ‘s avonds weeg ik vaak 1 tot 1,5 kilo zwaarder dan ‘s ochtends 🤭🤷🏼‍♀️😅

één maand geleden

Reactie op Jennifer17

14+6 vandaag en tot nu toe 3 a 4 kilo aangekomen! Het schommelt nogal, ‘s a ...
Komt doordat je de hele dag gegeten en gedronken hebt. Best enkel in de ochtend wegen voor je hebt ontbeten. Op papier bij de gynaecoloog weeg ik 3 kilo meer dan ik daadwerkelijk weeg omdat mijn afspraken steeds in de late namiddag zijn en ik met kleren en schoenen aan moet wegen 🙃

één maand geleden

15+2 en 2 KG aangekomen.

één maand geleden

13 weken en -1kg. Heb niet hoeven spugen door misselijkheid, dus voornamelijk door verminderde eetlust verwacht ik.