16 Reacties

2 maanden geleden

Hey! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik heb tot ongeveer 6 weken bijna nergens last van gehad en ben met 7,5 weken bij de verloskundige geweest. Daar op de weegschaal gestaan en was al 2 kg aangekomen. Nu 9 weken zwanger, goed misselijk, vaak overgeven en sochtends dus echt weinig binnen houden. Het kan alle kanten op gaan. Ik zou als ik jou was vooral genieten omdat je je zo goed voelt! Probeer hier en daar als je trek hebt wat fruit naar binnen te werken, en maak je verder niet al te druk zou ik zeggen. Als je zelf weet dat je wel genoeg variatie binnen krijgt zou ik lekker genieten en niet super streng zijn. Ik weet natuurlijk niet hoe je dag indeling er uit ziet, maar als je echt bang bent om te veel aan te komen zou je altijd kunnen beginnen met wandelen. Hopelijk helpt dit je 😊

2 maanden geleden

Tegen de 7 weken was ik ook al 3kg aangekomen. Ik was wel misselijk en at niet heel veel dus begrijp het nog steeds niet goed. Daarvoor wel last van extreme honger, maar gaf er niet aan toe en hield het gezond met af en toe iets lekker. Afgelopen 2 weken kwam er gelukkig niets meer bij, zelf niet afgelopen week waar mijn misselijkheid helemaal weg leek te zijn. Als je echt merkt dat je jezelf overeet zou ik hier wel wat op letten omdat het dan echt vet is die na je zwangerschap niet zo makkelijk weg zal gaan en ik las dat je kans op zwangerschapsdiabetis kan toenemen. Maar voor de rest komt iedereen anders aan. Ik las verhalen van vrouwen die in het 1e tremester veel aankwamen en dan weer amper in het 2e tremester. Gezond blijven eten, bewegen als je je goed voelt en voor de rest vertrouwen hebben denk ik.

2 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Tegen de 7 weken was ik ook al 3kg aangekomen. Ik was wel misselijk en at n ...
En heel erg gefeliciteerd natuurlijk!

2 maanden geleden

Ik ben ook middels ivf zwanger geraakt. Gestart met 68 kilo en zit nu al op 72.3 kilo. Ik ben vooral een emotie eter. Ik blijf helaas ook maar eten en ben niet misselijk....

2 maanden geleden

Ik ben ook al 3 kilo aangekomen in 8 weken, maar ik heb ook echt onstilbare honger. Ik probeer maar lekker fruit te eten en mn behoefte te beantwoorden. Het is wat het is, maar ik vraag me ook wel af waar dit eindigt idd. Ik ben ook zwanger door het traject en heb al een lekker dikke baby zei de verloskundige. De verloskundige zei dat ze dat vaak zien de eerste 20 weken bij ivf/icsi baby’s. Aangezien vrijwel iedereen die reageert zwanger is middels het traject, zou dat misschien een verband kunnen wezen?? Desalniettemin gefeliciteerd!!

2 maanden geleden

Ik begon op 55 kilo en weeg nu 59. 10+1 zwanger. Ja ik eet veel, onstilbare honger en nog niet misselijk geweest. Sport wel nog 2x in de week intensief

2 maanden geleden

Hi allemaal bedankt voor jullie reacties. Vandaag de echo gehad. Net te horen gekregen dat er een leeg vruchtzakje is, miskraam komt eraan of wordt in gang gezet volgende week. We zijn er kapot van 💔

2 maanden geleden

Reactie op ndr01

Hi allemaal bedankt voor jullie reacties. Vandaag de echo gehad. Net te hor ...
Wat verdrietig 😢 Sterkte

2 maanden geleden

Reactie op ndr01

Hi allemaal bedankt voor jullie reacties. Vandaag de echo gehad. Net te hor ...
Nee toch 😪 sterkte!!

2 maanden geleden

Reactie op ndr01

Hi allemaal bedankt voor jullie reacties. Vandaag de echo gehad. Net te hor ...
Heel veel sterkte...

2 maanden geleden

Nu 9+4 en ik sta op -4kg door dat ik extreem misselijk was de eerste 7.5 weken. Misselijkheid trekt nu langzaam weg dud ik ben benieuwd hoe snel ik nu ga aankomen.

2 maanden geleden

Reactie op ndr01

Hi allemaal bedankt voor jullie reacties. Vandaag de echo gehad. Net te hor ...
Ach nee toch, heel veel sterkte🕊❤️

2 maanden geleden

Reactie op ndr01

Hi allemaal bedankt voor jullie reacties. Vandaag de echo gehad. Net te hor ...
Sterkte ❤️‍🩹

2 maanden geleden

Reactie op ndr01

Hi allemaal bedankt voor jullie reacties. Vandaag de echo gehad. Net te hor ...
Sterkte!

2 maanden geleden

Reactie op ndr01

Hi allemaal bedankt voor jullie reacties. Vandaag de echo gehad. Net te hor ...
Sterkte 🌹