24 Reacties

gisteren

2 dutjes . De laatste dutje nog wel tot kwart voor 4.
De kleine slaapt met 2 dutjes. Één keer om 11:00. En één keer om 17:00. En valt zelf in slaap om 21:00. Dit is ongeveer sinds een maandje zo, daarvoor zaten wij ook op 3 dutjes.

17 uur geleden

Meestal doet ze 2 dutjes, maar soms ook 1 inmiddels.

17 uur geleden

Twee dutjes. Ze wordt rond 07.00 uur wakker en gaat meestal weer rond 09.30 uur naar bed. Dan een dutje van 45 min meestal. Daarna weer om 13.30 uur naar bed voor een dutje van 1.5 tot 2.15 uur en dan rond 19.00 uur weer naar bed.

16 uur geleden

Hier 10m en nog steeds op 3 dutjes. Hij is standaard om 06 wakker, en red het dan gewoon niet tot 09.00… dus dan maar 3 dutjes. Wakkertijden beginnen nu heeeeel iets te verlengen, dus komen wel soms in de knoop met het laatste dutje. Maar hoe dan ook slaapt hij ‘s nachts maar 10,5 uur… dus dat word helaas niet langer

15 uur geleden

Meestal 2 dutjes, soms komt het onhandig uit aan het einde van de dag, dus dan 3. Maar over het algemeen 2. We zitten op een 2,3,4 ritme.

15 uur geleden

Sinds een week is onze zoon uit zichzelf naar 2 dutjes gegaan (10 maand) Maar hij slaapt de nachten dan ook al altijd van 18.00uur tot 7.30 uur 🙈
Hier zijn we nu over naar 2 dutjes maar dat wisselde wel nog eerst. Ene keer had hij 3 dutjes nodig en andere keer 2. Lekker je kindje volgen!

15 uur geleden

1 dutje. Hij slaapt wel vaak door van 18:30 tot 06:30.

15 uur geleden

Ik ben al blij met 1 lange of 2 kortere. Sommige dagen wil ze helemaal niet🫤

14 uur geleden

Doen wat voor haar het beste werkt, jij bent haar mama jij kent haar het beste. Laat andere mensen maar lekker raar kijken

13 uur geleden

1 dutje van 2 uur.

13 uur geleden

Ik zelf nul 🤪. Baby doet er thuis 2, op de opvang 3. Inderdaad de laatste even een half uurtje rond half 4. Vervolgens slaapt ze om 18h gewoon prima, geen verschil met hoe ze in slaap valt. Tis maar net wat ze nodig hebben 😊.

12 uur geleden

Soms 2 soms 3. Lekker raar terugkijken hoor! Al die meningen🥲

7 uur geleden

Hier 10 maanden 3 dutjes. En het ziet er nog niet naar uit dat dat gaat veranderen.

7 uur geleden

Hier 10 maanden al even op 2 Vaak 3 uur verdeeld over 2 dutjes

5 uur geleden

Nog best veel.. rond 9 uur In de ochtend vaak anderhalf uur, om 12 uur weer dutje en tot 2 soms Eerder. En om 4 uur maar uutje en 7:15 naar bed. Maar slaapt heel goed in de avond, hij zag in zn sprongentje tijdje terug dus alleen maar geluidjes.. maar nu laatste paar weken rustig. Hij is 10 jan 11 maanden

4 uur geleden

Hier 10 maanden (14-02-2025) en slaapt overdag 3 uur verdeeld over 2 dutjes.

2 uur geleden

Onze is 9,5 maand. Vaak 2 dutjes maar soms slaapt ze om half 5 nog 20 minuten. Soms zelfs om 17:30 tot 18:00 in de auto nog en slaapt dan evengoed om 19:30 door tot de dag erna.. ik zou lekker kijken wat je kindje nodig heeft. Bij ons verschilt het per week (of zelfs per dag).. en heb een mega vrolijke baby dus ik ben content :)

2 uur geleden

Reactie op Joycani

Twee dutjes. Ze wordt rond 07.00 uur wakker en gaat meestal weer rond 09.30 ...
Hier exact hetzelfde