28 Reacties

2 dagen geleden

Hoeveel precies kan ik niet zeggen, maar niet veel alleszins. Bij mijn zoontje hebben wij veel te veel gekocht waarvan hij meer dan de helft ofwel niet ofwel maar 1x keer gedragen. Superzonde dus!

2 dagen geleden

Wij echt niet veel. Sowieso bijna geen maat 50. Ons 1ste zoontje was 4240gr en 53cm en die paste dus niet in maat 50.. dus ik verwacht dat deze ook niet klein zal zijn. Dus wij kopen meer maat 56. En daarvan ook niet heel veel want dit hebben wij nog van ons zoontje. (Krijgen nu weer een jongetje)

2 dagen geleden

Vooral eens met kim19983, als je dan wat meer inslaat zou ik eerder voor maat 56 gaan. Onze zoon heeft ook letterlijk nooit een maat 50 pakje gepast en dan is het zonde als je daar vanalles voor in huis hebt gehaald. Hier ook inderdaad een spuger dus meerdere pakjes en heel veel slabbetjes en hydrofieldoeken per dag. Hier dus ruim voldoende van alles in huis.

2 dagen geleden

Ligt er ook een beetje aan hoe vaak je wilt wassen. Ik vond het fijn om in maat 56 in ieder geval 7 outfits te hebben. Zonder ongelukjes kan je er een week mee doen :) Maat 50 had ik 3 pakjes gekocht en het idee ‘we kunnen altijd nog bij kopen’. Eerste kind is midden in een hittegolf geboren, dus we hebben hem de eerste weken/maanden bijna alleen rompertjes aan gedaan. Nu met een februari baby is dat natuurlijk wel anders…

2 dagen geleden

Mijn advies is alleen: koop niet te ver in voren. Mijn zoontje van ander half is ontzettend lang en zit nu in dezelfde maat als een dochter van een vriendin van 2,5. Als ik al maten in voren had gekocht, had ik écht grote problemen gehad met de seizoenen. Nu ligt dat bij een meisje iets gemakkelijker (behalve truien) want onder een jurkje kan bijvoorbeeld een maillot. Maar zeker als je zelf ook lang bent is mijn advies: koop echt niet teveel in voren. Ik heb vrijwel alle maten op 50/56 na gewoon gekocht als ik ze nodig had, en ook dan was er meer als genoeg sale (ik kocht sowieso veel op vinted)

2 dagen geleden

Reactie op LV00

Mijn advies is alleen: koop niet te ver in voren. Mijn zoontje van ander h ...
Ps. Maat 50 heeft hij dan wel weer bijna een maand ingezeten ondanks geboren met 52cm en 3845 gram, dus ook aan de hand van die eerste maand was het inschatten fout geweest, die groeispurten kwamen daarna

2 dagen geleden

Als je kleding nodig bent en je besteld heb je het vaak de volgende dag in huis. Ik snap dat het nu kopen veel te leuk is ook gedaan bij de 1e maar geen 1 maat klopte bijna. Maat 50 had ik weinig kocht gelijk 56. 50 heeft die bijna 6 weken aan kunnen hebben en 56 2 weekjes dus die kleding aanschaf klopte voor geen meter.. als ik daarna kocht op voor hoeveel maand het ongeveer was klopte het nooit. Ik koop dus nu pas op het moment dat ik het echt nodig heb zit nu ook in maat 92 terwijl hij nu 80/86 zou moeten zitten.. hij heeft groeispurt na groeispurt. Ik zal dus voor de 1e week halen dat je wat in huis hebt en jn je kraamweek lekker gaan online shoppen haha

2 dagen geleden

Hihi Nou ik heb inmiddels 10 rompers 50/56 En 10 kleding setjes en ben gestopt in maat 56 nu vind het genoeg en wellicht krijg je in je kraamweek van kraam visite ook nog wat kleding dus ik heb een stop Inmiddels wel al in 62 het 1 en ander gekocht kon het niet laten! Daarnaast 10 hydrofiele doeken gekocht die waren laatst in de aanbieding bij Hema en sokjes inmiddels ook compleet