17 Reacties
één maand geleden
Bij mijn dochter van nu 1 merk ik dat ik de dubbele maten van Hema het fijnst vind. Je doet er veel langer mee dan de maat zegt, omdat het heel erg goed mee rekt.
De zeeman vind ik door de niet rekbare stof niet heel prettig en valt precies op maat. Verder van de primark merkte ik dat het na 1 keer dragen en wassen al niet meer mooi was en ca heb ik geen ervaring mee.
één maand geleden
Reactie op Divegirl
Bij mijn dochter van nu 1 merk ik dat ik de dubbele maten van Hema het fijn ...
Ik heb dat laatste met zeeman. Had er enkele rompertjes gekocht en alvast eens gewasen om te kijken naar de kwaliteit, helemaal uitgelubberd 😞
Zara kids, die basic witte in een pakje van 3 kwamen als nieuw uit de was. Geen idee hoe ze vallen, maar goedkoop en blijft na 1 keer wassen mooi. Verder nog geen ervaring haha
Lees altijd veel goed over de rib van de hema dus daar heb ik er in de solden ook enkele van ingeslaan.
Ts, denk wel dat je goed zit. Mooie mengeling om te kijken wat je uiteindelijk het meest bevalt.
één maand geleden
Reactie op Ikigai
Ik heb dat laatste met zeeman. Had er enkele rompertjes gekocht en alvast e ...
Zara heeft ook leuke zie ik inderdaad🥰
één maand geleden
Reactie op Divegirl
Bij mijn dochter van nu 1 merk ik dat ik de dubbele maten van Hema het fijn ...
Je bedoelt de meegroeirompers of ook de normale (die hebben ook dubbele maat)? Ik heb nu namelijk gewoon normale zonder dubbele drukknopjes 🥰
één maand geleden
Volgens mij heb je er zat zo hoor! Kun je mooi kijken welke je fijn vind, en daar dan eventueel van bij bestellen als het nodig blijkt te zijn.
Ik vond bij mijn zoontje de overslag rib bamboe van hema heel fijn, en de rompers van marmar copenhagen en name it.
Dat zijn de drie merken die hij nu met 1,5 nog steeds draagt, alleen van hema nu niet meer de overslag maar de normale.
Voor de baby gaan we zeker weer voor deze rompers, andere merken vind ik niet zo fijn 🤷♀️
één maand geleden
Reactie op Opgoedgeluk
Hoe valt h&m? Daar hebben ze member korting 🥰
H&M ben ik zelf erg fan van naast de bamboe rompers van HEMA.
H&M heeft ook doorgroeirompers (verstelbare rompers heten ze) van een rekbare stof. Voor mijn zoon van 1.5 jaar heb ik eigenlijk alleen deze.
De overslag rompers van H&M vond ik ook fijn zitten bij mijn zoon toen hij kleiner was, maar de bamboe van Hema wel nog fijner dan deze. Die van H&M zijn namelijk minder rekbaar en gewoon katoen.
één maand geleden
Wij zijn -vooral voor de kleine maatjes- fan van de H&M overslagrompers. Wij hadden vorige x ook vanalles ingeslagen en uiteindelijk die van de H&M bijgekocht. Vanaf maat 62 ook de meegroeirompers van de Hema. Prenatal is ook prima. Zeeman vind ik persoonlijk echt belachelijk groot vallen en zijn niet rekbaar.
Korte mouwen zou ik nog niet kopen, want het duurt nog even voor ze die aankunnen en je hebt nog geen idee hoe je baby groeit tegen die tijd. Sommigen zitten met 3 maanden al in 68, die van mij ging net naar 56. Zolang je een paar rompers en pakjes in mt 50-56 hebt zit je prima voor nu. Het is tegenwoordig allemaal zo makkelijk bijbesteld/gekocht 😊
één maand geleden
Ik persoonlijk heb bijna geen lange mouwen rompers gekocht. Na 2 kinderen ben ik die bijna niet gaan gebruiken, omdat je echt zit te ***** met een shirtje over een romper te krijgen met beide lange mouwen. Dat is voor het baby'tje niet lekker en zelf is dat gepriegel ook niet fijn als ze zo klein zijn. Dus ik heb nu juist heel veel korte mouwen gekocht. Wel een paar met lange mouwen, maar dan zal ik een vestje of iets wijds eroverheen aandoen.
één maand geleden
Reactie op Bosdieren
Ik vergeet je vraag te beantwoorden dat ze op maat vallen. Vergelijkbaar me ...
Wij hadden de overslag rompers met lange mouwen van de H&M (maat 68) maar wij vonden die mouwen erg wijd zitten. Ook bij de gewone lange mouwen rompers in maat 80. En we hebben nou niet bepaald een iel meisje.😅 Die van de Hema zijn we echt fan van! Lekker stretch en zacht. Dus die hebben we nu voor als ons tweede meisje wordt geboren nog wat extra aangeschaft.
één maand geleden
20x lange mouw maat 50
10x korte mouw maat 50
Hetzelfde geld voor maat 56, voornamelijk van hema. Ik had er eerst 6 van iedere maat en mouw, toen keek ik op vinted en schoot ik uit.. 🤣🤣
één maand geleden
Moet even kijken wat ik nog heb van de eerste. Had er in de eerste maten volgensmij 8 a10 per maat. Vanaf 62 wat meer omdat ze daar ook veel langer in zat. Had een paar lange mouwen, maar vind de korte mouwen veel makkelijker. Na de eerste 4 weken ben ik veel meer de korte mouwen gaan gebruiken, vond t anders zo’n gedoe met aankleden.
Vind hema (vooral de bamboe stretch) echt de allerfijnste! Name it heeft ook goede. De rompers van kruidvat en action vielen bij mn dochter ook altijd super goed, en die zijn lekker goedkoop. Had vaak een paar goedkope die ik in beide auto’s en bij opa en oma neer legde. Ben nog weleens vergeetachtig, en altijd als je extra kleertjes vergeet heb je een poepexplosie onderweg 😂😂
één maand geleden
Ik denk hier juist vooral korte mouw te willen gaan kopen. Je zal toch laagjes aan gaan doen en ik vond het altijd zo’n gedoe om een shirtje of trui over zo’n lange mouw heen te trekken als ze echt nog klein zijn.
Verder ben ik fan van de Hema rompers! Wij hebben een stuk of 10 rompers maat 50 denk ik straks. En dan ook 10 in maat 56. Groter nog niet perse. Rompers zijn echt zo aangeschaft en vind het lastig vooruit kopen, want het wordt ook alweer snel voorjaar natuurlijk!
één maand geleden
Aantal per maat weet ik zo niet meer maar ik weet wel dat ik korte mouwen het fijnste vond, en in de zomer zelfs meer mouwloos omdat de mouwen van de romper anders soms onder het shirtje uitkwamen.