15 Reacties

één maand geleden

Jaa vreselijk, paracetamol doet helemaal niks... 9+3

één maand geleden

Reactie op Lisaaa-

Jaa vreselijk, paracetamol doet helemaal niks... 9+3
😢

één maand geleden

Ja heb er ook last van met vlagen en idd paracetamol werkt hier ook niet zo frustrerend 🙃

één maand geleden

Ik doe ook mee 🤦🏼‍♀️ het maakt niet uit hoeveel water ik drink, en wil inderdaad ook niet steeds paracetamol nemen. Ene keer werkt het wel, andere keer niet. Ik ben 9+6 vandaag. Heb het sinds een aantal werken 😩

één maand geleden

Hier hetzelfde sinds een week. Om gek van te worden

één maand geleden

Vreselijk…. Ik hoop dat het met een paar weken minder word. Iemand al in het tweede trimester?!

één maand geleden

Ja en die vermoeidheid mag ook wel een keer minder worden😅 ik ben vandaag 10.3 wkn

één maand geleden

Reactie op Madeliefje33

Ja en die vermoeidheid mag ook wel een keer minder worden😅 ik ben vandaag ...
Dan lopen wij precies gelijk! Ik ben ook nog steeds erg moe, doe elke dag wel een dutje. Voel me net een oud wijf

één maand geleden

Ik heb de laatste dagen ook zo’n hoofdpijn en niks helpt 🥺

één maand geleden

Reactie op Madeliefje33

Ja en die vermoeidheid mag ook wel een keer minder worden😅 ik ben vandaag ...
Die vermoeidheid is bij mij weer toegenomen sinds de 12e week. Nu 12+5 weken zwanger en meer moe dan ooit. Als ik dan het stukje van deze week lees, staat dat ook als belangrijk symptoom. Zou in het tweede trimester weer af moeten nemen. Even volhouden dus nog 🤞🏽

één maand geleden

Hier nu 13 weken en sinds vandaag ineens hoofdpijn, ook de dagen ervoor vermoeider geweest dan normaal. Echt irritant 😟

één maand geleden

Jaa, nu 16 weken en al week hoofdpijn. Doorgaans weleens migraine maar dit is anders. Ook al een week snotverkouden dus dat helpt niet echt mee

één maand geleden

Nu 15 weken en ook elke dag hoofdpijn en vermoeid

één maand geleden

Hier nu 16+4. Al sinds week 6 hoofdpijn. Meerdere keren bij de spoed geweest doordat het zo’n zeer deed. Nu een nek massage apparaat aangeschaft en aan de amitriptyline pillen op recept en langzaamaan word het steeds ietsjes beter. Het hoeft natuurlijk niet voor iedereen zo te zijn, hoop van harte dat jullie er snel van af zijn!

één maand geleden

Herkenbaar, sinds week 12 (nu 14+5). Wat voor mij heel goed helpt is je voeten in een bak met koud water of een koude washand op m’n hoofd/nek.