9 Reacties

2 maanden geleden

Ik heb precies hetzelfde sinds vrijdag. In de eerste twee weken van de zwangerschap had ik dit ook en daarna was het weg, sinds een paar dagen is het er weer. Heel vervelend he? Ik las dat dit de hormoonstijgingen en -schommelingen zijn.

2 maanden geleden

Ik heb afgelopen 3 dagen extreme migraine gehad + vermoeidheid. Migraine Tabletten had ik niet meer in huis, wat iets hielp was 1 paracetamol en 1 ibuprofen Heel vervelend aangezien ik 2 andere kinderen heb maar gelukkig was manlief thuis

2 maanden geleden

Reactie op cynthiaaaa

Ik heb afgelopen 3 dagen extreme migraine gehad + vermoeidheid. Migraine Ta ...
Ik durf dus geen ibuprofen te nemen, omdat dat in eerste instantie werd afgeraden door de vk. Maar het is zo erg nu dat ik niet eens mijn ogen open kan houden. Denk dat ik morgenochtend maar nog een keer bel…

2 maanden geleden

Reactie op yamicaro

Ik durf dus geen ibuprofen te nemen, omdat dat in eerste instantie werd afg ...
Heb je al 2 paracetamolletjes geprobeerd? Ik heb het de hele dag uitgerekt want ik neem liever ook niks. Maar het begint nu eindelijk af te zwakken.

2 maanden geleden

Als ik hoofdpijn heb pak ik ook paracetamol niet dat het hier veel helpt en ga ik op bed liggen in een donkere kamer omdat ik het anders niet trek

2 maanden geleden

Reactie op Oetz

Heb je al 2 paracetamolletjes geprobeerd? Ik heb het de hele dag uitgerekt ...
Inderdaad gisteren en vandaag 2 paracetamol gepakt, maar lijkt nauwelijks te helpen.

2 maanden geleden

Reactie op kimberley35

Als ik hoofdpijn heb pak ik ook paracetamol niet dat het hier veel helpt en ...
Nee echt vervelend he… Lijkt niks te doen. Ik ken mezelf helemaal niet zo 🙈

2 maanden geleden

Misschien dat het jullie ook helpt, ik heb net opnieuw de vk gebeld. Die blijft iets anders dan paracetamol echt afraden. Liever meer water drinken, en een spiegel opbouwen met paracetamol. Dus beginnen met 2, en dan elke 4 uur er eentje bijnemen. Het lijkt nu wel ietsje beter geworden

2 maanden geleden

Ik had gister ook mega hoofdpijn, zal waarschijnlijk door het warme weer komen inderdaad. Bij mij hielp een glaasje cola met wat chipjes 😅