10 Reacties

5 dagen geleden

Heyy, nee heb er geen ervaring mee sorry maar mag ik vragen hoe je daar achter bent gekomen?

5 dagen geleden

Reactie op Kimberleyxx2002

Heyy, nee heb er geen ervaring mee sorry maar mag ik vragen hoe je daar ach ...
Ja ik heb vorige week bloed laten prikken om mijn vitamines te laten controleren en vandaag uitslag

5 dagen geleden

Reactie op Semerc

Ja ik heb vorige week bloed laten prikken om mijn vitamines te laten contro ...
Ohh zo ja klopt heb ook bloed laten prikken maar nee geen ervaring mee Uhm zou je vooral niet gek laten maken door dingen die op internet staan heeft je verloskundige geen oplossing ?

5 dagen geleden

Goed in de gaten houden, bij mijn beste vriendin was dit een voorteken van vergiftiging en ze hebben haar nog tot 24 weken laten lopen en zeiden dat er niets aan de hand was. Uiteindelijk groot paniek en nog maar tot 27 weken getrokken en de baby toen al gehaald. (Baby doet het heel goed. Is ondertusen bijna 8 maanden, gecorrigeerd 4,5 maanden)

5 dagen geleden

Reactie op TyeTom123

Goed in de gaten houden, bij mijn beste vriendin was dit een voorteken van ...
Dacht dat vergiftiging meestal ging met hoge bloeddruk is dat ook zo met hoge ijzer?

5 dagen geleden

Mm. Laat je vk even meedenken. Sommige mensen hebben nu eenmaal een hoog hb, dan hoef je je echt geen zorgen te maken. Mijn hb was met 11 weken 8.5. (en dat heeft qua termijn echt niets te maken met evt zw. Vergiftiging)

5 dagen geleden

Onze VK gaf ook aan dat mijn HB nu 9 is. Altijd al hoog geweest voor de zwangerschap. Ze gaf aan dat het goed was... Ik zou me er niet te druk om maken

4 dagen geleden

Reactie op Cathy-Steef- Chieko

Mm. Laat je vk even meedenken. Sommige mensen hebben nu eenmaal een hoog hb ...
Mn verloskundige zegt ook dat mijn hb gewoon zo is alleen mijn vorige zwangerschappen kreeg ik juist ijzertabletten door tekort dus ik snap het allemaal niet meer. Vind het ook allemaal eng wat ik op internet lees

3 dagen geleden

HB mag max 10 zijn, is dus allemaal gewoon normaal! Beter hoog beginnen want wordt vanzelf lager in zwangerschap

3 dagen geleden

Reactie op TyeTom123

Goed in de gaten houden, bij mijn beste vriendin was dit een voorteken van ...
Dit is misschien bij haar zo gegaan, vergiftiging komt normaal pas tot ontwikkeling na 26 weken zwangerschap en gaat gepaard met hoge bloeddruk, ik heb dit zelf gehad en had juist een laag ijzer, maar extreem hoge bloeddruk