11 Reacties
één maand geleden
Ja enorm, dit is mijn eerste zwangerschap en had dit zwaar onderschat. Ik erger me aan de kleinste dingen zoals een geluid, als dingen niet mee werken of dat mijn vriend net iets zegt wat verkeerd valt. Ik probeer nu elke keer als t gebeurt me ff terug te trekken en men rust te pakken en daarna pas verder te gaan. Erg vervelend en voor mijn partner al helemaal 🤣
één maand geleden
Haha ja helaas wel. Kon al niet tegen kauwgeluiden, dit is nu 10x erger. Mijn vriend heeft t afgelopen week flink moeten ontgelden
één maand geleden
Jep,
Maar meer naar mezelf toe 😂
Zo wilde ik gister de gordijnroede op de babykamer ophangen, moest daarvoor in de muur boren, tot 3x toe op staal gekomen, stond helemaal te shaken van de woede in mn lichaam 😂
Beneden vroeg mn vriend of het echt wel ging, begon ik keihard te huilen 🤷🏼♀️😂
Erg fijn allemaal 🥲
één maand geleden
Mijn man kan momenteel niet veel goed doen. Ik irriteer me aan vrijwel alles 🫢 De manier van slapen, ademen, eten, praten eigenlijk alles…. Heel zielig eigenlijk en gelukkig voor hem spreek ik dat niet naar hem uit. Het zit vooral in mijn hoofd en heb eigenlijk vooral ook medelijden met hem nu 🤣
Kortom ik weet vooral niet wat ik met mezelf aan moet momenteel 😵💫
één maand geleden
Reactie op MommyOfRomaissa
Mijn man kan momenteel niet veel goed doen. Ik irriteer me aan vrijwel alle ...
Haha dit herken ik ook. Gewoon irriteren aan de manier waarop hij ademt of dat hij verkouden is en moest hoesten hahaha hoe dan. Vind het ook irritant van mezelf maar neem het ook niet te serieus, laten zijn is maar t beste dan gaat t t snelste weer over
één maand geleden
Ja enorm herkenbaar. Sommige dagen ben ik gewoon mijn rustige zelf. Maar gisteren was ik woedend in de trein over te hard ademende mensen; vandaag woedend op de prullenbak omdat de zak scheurde. Verschilt erg per dag maar vandaag was ik echt in staat om iemand de huid vol te schelden. Net maar een yoga klasje gedaan, nu gaat t wel weer.