13 Reacties

één maand geleden

Ik ben ook veel sneller kribbig. Kan echt weinig hebben. Vragen over waar de spullen van mijn man liggen (weet je toevallig waar m'n .... ligt?) kan en wil ik normaal prima beantwoorden en nu denk ik: denk je dat ik dat nu wil onthouden en daar antwoord op wil geven? Heb al genoeg aan m'n hoofd. Ik voel me vaak inbegrepen en barst snel in huilen uit. Ook keuzes maken vind ik nu enorm lastig. Duurt lang en dan wil ik het eigenlijk opgeven en geirriteerd aan mijn man overlaten: ja, bedenk jij maar een keer wat we moeten eten, ik ga het niet (meer) doen! Pff, ik vind dat ook echt niet leuk van mezelf...

één maand geleden

Dat is zo onwijs herkenbaar. Ik vind het echt heel vervelend maar ik ben ook blij dat ik niet de enige ben

één maand geleden

Ben ergens ook blij dat jij het herkent ;)! Maar leuk is anders, zowel voor onszelf als onze partners.

één maand geleden

Reactie op Zjanies

Ben ergens ook blij dat jij het herkent ;)! Maar leuk is anders, zowel voor ...
Ja precies. Gelukkig weet hij hoe ik normaal ben en hoe het me frustreert dus hij weet het gelukkig meestal wat te relativeren

één maand geleden

Ik ben zelf ook echt een zeef momenteel. En heb onwijs weinig geduld momenteel. Vooral als iets niet werkt/lukt of als er mensen in de weg lopen in de stad of supermarkt bijvoorbeeld 🙈 Richting mn man ben ik nog wel lief geloof ik🙃 En die keuzes maken zoals gezegd wordt in de reacties; drama. Ik loop soms maar even naar mijn man om te helpen met keuzes maken. Vraag dan of hij mijn brein even wil zijn 😂

één maand geleden

Oh en ik kan ook geen normale zinnen meer maken in mijn hoofd. Mails/berichten typen duurt 10x zo lang, omdat ik 1) niet heldere zinnen kan maken en 2) ik alles overdenk en me afvraag hoe het overkomt

één maand geleden

Reactie op Fier

Oh en ik kan ook geen normale zinnen meer maken in mijn hoofd. Mails/berich ...
Oh! Deze ook! Ik ben aan het werk. Heb net vijf minuten gestameld over het woord "magazijn deuren". Ik kwam me er toch niet op. En zinnen... Alsof ik de hele dag kortsluiting heb

één maand geleden

Reactie op Rhodante

Oh! Deze ook! Ik ben aan het werk. Heb net vijf minuten gestameld over het ...
Maar echt dit 😂 Ik stuurde gister een appje in een groepsapp, toen dacht ik: oh die zin klopt niet, even aanpassen. Klopte alsnog niet😂 toen maar er achteraan gestuurd dat ik hoop dat ze het begrepen ondanks de kromme zin😂

één maand geleden

Oh en te snel op enter gedrukt; op woorden komen is inderdaad ellende. Ik speel de hele dag door 'hints' of 'verboden woord' want ik kom er gewoon echt niet op. Dus beschrijf dan maar wat ik bedoel. Of dat ik zinnen hardop zeg, maar woorden omdraai. Dus totaal in de verkeerde volgorde uitspreek. Ellende die hormonen, maar stiekem vind ik het soms ook wel grappig 😂

één maand geleden

Heyy. Ik ervaar dit ook zo ja. Steeds knallende ruzie met mijn vriend omdat hij ook heftig terug reageerd op mij. En voor mijn gevoel is alles zijn schuld terwijl ik welzeker heftiger ben. Ik hoop eigenlijk dat hij kan kan proberen te negeren omdat ik het vaak ook niet door heb of het is al te laat. Maar dat is voor hem ook lastig. Ik ben een kreng maar ook echt een jankebal. Vol hormonen en emoties . Dat zal een man nooit begrijpen ben ik bang.

één maand geleden

https://youtu.be/n416yvqC1xk?si=b7vHk0wV-oBnjDlK

één maand geleden

Reactie op El.11

Heyy. Ik ervaar dit ook zo ja. Steeds knallende ruzie met mijn vriend omdat ...
Een kreng en een jankenbal, goed omschreven!

één maand geleden

Sterkte allemaal! Dit is zo herkenbaar. Hormonsters en horromonen zeggen ze wel eens, dat zijn het zeker. Voor het vergeetachtige en niet op woorden willen komen kan visolie of dha wel eens helpen. Maar goed, dat slik ik braaf en als ik voorlees struikel ik ook continue over woorden.