9 Reacties
één maand geleden
Je ontkomt er niet aan dat ze in de box komen of is op het aankleedkussen liggen als je hem even 2tellen hebt laten liggen omdat je eerst de luier weggooide.
Hier hebben we ze er altijd weer uit/af gehaald.
En een hoeslaken over de box gedaan ,dat hield de katten niet 100% tegen maar dan lagen ze op het hoeslaken ipv op het boxkleed.
één maand geleden
Mijn broertje heeft de box en ledikant voordat de kleine er was gevuld met ballonnen. Dus elke keer als zijn maicoons er in sprongen was er eigenlijk heen ruimte. Dat heeft goed gewerkt want ze hebben het na een paar keer niet meer geprobeerd en de kleine is nu 6 maanden😊
één maand geleden
Hier wonen de dieren buiten, dus wij hebben daar gelukkig geen last van. Ik zou daar echt niet tegen kunnen namelijk 😅. Ik zag laatst iemand die een goes verkocht voor over de box, met een leuk printje. Die hadden ze erover zodat de katten er niet in konden, dus misschien is dat een optie?
één maand geleden
Aluminiumfolie in de box/wagen etc leggen als de meubels er net staan? Dat hield onze katten deels tegen in het begin, soms hadden ze toch stiekem een klein plekje gevonden om te liggen. Toen onze dochter er eenmaal was, hebben ze overigens niet meer in de box en wagen gelegen. Ze houden sws niet van baby's/kinderen.
één maand geleden
Reactie op xxFCxx
En de kinderwagen/maxicosi zoveel mogelijk in de gang of schuur zetten. In ...
De enige plek om hem weg te zetten is de bijkeuken, waar ook het kattenluikje zit. Gang past niet en schuur is te vochtig ;)
één maand geleden
Reactie op Ooievaar2023
Je ontkomt er niet aan dat ze in de box komen of is op het aankleedkussen l ...
Nee we ontkomen er zeker niet aan, maar wil het zoveel mogelijk beperken. Een hoeslaken is een goed idee!
één maand geleden
Reactie op josephine18
De enige plek om hem weg te zetten is de bijkeuken, waar ook het kattenluik ...
Je kunt er ook in de maxicosi en kinderwagen een laken leggen dan eventueel? Je hebt ook een aerosleep voor maxicosi en buggy, handig voor de zomer en voor nu wellicht een extra bescherming.
De ballonnentip die ik hier las, hebben we ook gedaan idd. Ideaal! Katten kwamen er niet in. Blijft natuurlijk dat je vooral met katten altijd moet opletten dat ze niet, eigenwijs als ze zijn, op je baby gaat liggen natuurlijk.
één maand geleden
Een vriendin van mij had aluminiumfolie in de box gelegd tot de kleine er was.
Als de kat dan in de box probeert te komen dan maakt dat folie geluid plus de textuur van het folie vinden ze niet fijn.
Zo leren ze om niet in de box te komen of andere meubeltjes en dit ging heel goed bij hun.