9 Reacties

15 dagen geleden

Ohhh wat naar voor je zeg!!! Mijn vriend had dit enorm toen we net samen kwamen. Ben toen gaan onderzoeken wat te doen. Heel goed dat je het al schoonhoudt etc. Wat hem heel erg heeft geholpen is het volgende: - Ik was het beddengoed elke week op 60 graden (daarna het liefst drogen in de wasdroger) - Heel goed dat je het allemaal al schoonhoudt! 💪🏽 - Maak een spray met gedestilleerd water, beetje baking soda en pure etherische olie van eucalyptus en pepermunt (nu in de aanbieding bij Holland en baret). Spray geregeld op je beddengoed en bijv bank etc. - Koop een luchtreiniger en een luchtontvochtiger. Het is belangrijk dat de lucht niet te vochtig is. Deze zet je af en toe aan. Vooral in je slaapkamer. En je zou t eventueel ook bij het was rek kunnen zetten.

15 dagen geleden

Wat naar voor je! Ik heb al meer dan 15 jaar deze allergie. Helaas is het gewoon ermee leren omgaan. Ik stofzuig veel, maak veel schoon. Doe elke dag mijn dekens etc naar buiten en laat het lekker doorluchten in huis. Verder weinig tips voor je

15 dagen geleden

He wat vervelend zeg! Ik zou wel als ik jou was de dokter raadplegen. Ik heb namelijk ook allergieën maar die slaan op m'n longen waardoor ik astma aanvallen krijg . Maar dacht het altijd onder controle te hebben door zo nodig medicatie. Echter tijdens m'n zwangerschap door de oplettendheid van de verloskundige die het niet vertrouwde en de gynaecoloog in het zkh ook niet echt longfunctie test gedaan. Ik bleek een longfunctie van 70% te hebben, longarts was ook erg ongerust. Nu 1.5 maand later na de verontrustende uitslag en aanpassingen in mijn medicatie een longfunctie van 85% maar we zijn er nog niet. Neem contact op met de huisarts en overleg raad ik aan!

15 dagen geleden

Reactie op EsméeElise

Ohhh wat naar voor je zeg!!! Mijn vriend had dit enorm toen we net samen kw ...
Thank you! Wat een goede tips! Ik ben er echt constant mee bezig en lijkt alsof ik bijna niet genieten kan van de ontwikkelingen. Ik heb gelukkig alle etherische oliën in huis 😍

15 dagen geleden

Reactie op Ansjepansjekevertje1

He wat vervelend zeg! Ik zou wel als ik jou was de dokter raadplegen. Ik he ...
Oh jeetje, wat een ontdekking zo zeg. Ja, ik zal er wat druk achter zetten. Vorige week reageerde ze met 'het valt vast mee'. Maar nee hoor. Ik doe zelf al 7 jaar aan ademwerk en was echt van mijn allergie en astma af. Maar daar heb ik zelfs geen ruimte voor. Want ik nies elke keer. Lekker mindful🤣 Dank je!

15 dagen geleden

Reactie op Cristel1991

Wat naar voor je! Ik heb al meer dan 15 jaar deze allergie. Helaas is het ...
Jaa same, ik doe al best veel en vaak,te vaak voor me gevoel en dat is echt storend. Ik ken mezelf niet zoo... En het kost meer dan dat het me oplevert😭

15 dagen geleden

Hoi wat vervelend zeg! Ik gebruik zelf al jaren deze combinatie vanwege mijn hooikoorts en huisstofmijt allergie: levocetrizine 5 mg pilletjes 1-2x per dag en rhinocort neusspray (die neusspray krijg je niet zomaar maar alle andere neussprays doen bij mij ook helemaal niks). Buiten het hooikoorts seizoen om red ik het super goed op alleen alleen de levocetrizine, dus die slik ik het hele jaar door voor de huisstofmijt allergie. Beide krijg je alleen op recept van de huisarts. Daarnaast help ik mezelf door elke dag het hele huis te swifferen en dagelijks de benedenverdieping een snelle afstofbeurt te geven. Wie weet heb je hier wat aan, sterkte…

14 dagen geleden

Ik heb al 20 jaar deze allergie, heb een neusspray die goed helpt en in de zwangerschap gebruikt mag worden. Vraag de huisarts even …

14 dagen geleden

Ik heb van de huisarts een spray gekregen… ik begon ook irritant veel te niezen