9 Reacties

één maand geleden

ik heb voor de kinderen cupcakes laten maken met kleur van geslacht binnen in vonden ze echt geweldig

één maand geleden

Hoe oud is je kindje? Je ziet welleens dat het broertje of zusje een naald in de ballon met confetti mag steken, of met een touwtje de doos met ballonnen mag opentrekken. Ik zag laatst ook een hele schattige, waarbij het kindje de kleur verf van het geslacht op de handjes kreeg, en die mocht hij (samen met papa) op een wit shirt drukken dat de moeder aanhad, dat is misschien ook leuk voor een filmpje?

één maand geleden

Je kan een taart bestellen met blauwe of roze vulling en die door de kleine laten slopen en oppeuzelen en dat filmen ofzo?

één maand geleden

Afhankelijk van de leeftijd: wij hadden vorige keer een piñata, waar je touwtjes vanaf kon trekken. 1 zat vast aan het luikje, waar de snoepjes en confetti uitvielen. Ook best goed te doen met kleine kinderen denk ik.

één maand geleden

Zijn jullie goed met filmpjes bewerken? Dan zouden jullie een filmpje kunnen maken dat begint met zwart/wit en daarna over gaat in kleur. Allemaal een goedkope witte outfit aan doen. En dan met roze of blauwe verf op elkaars witte kleding smeren. Lijkt me zo leuk😂😂

één maand geleden

Ik zag pas een leuke. Zwart wit filmen hoe jullie kindje met blauwe of roze verf over jullie (witte) t shirt kliedert. En dan daarna dat in kleur laten zien 😊

één maand geleden

Reactie op baby2196

Zijn jullie goed met filmpjes bewerken? Dan zouden jullie een filmpje kunn ...
Oh, ik zie dit nu pas 😂😂 maar dus wel hetzelfde leuke idee..

één maand geleden

Thanks allemaal voor de tips :)! We hebben ons kleine vanmiddag met confetti laten spelen en gefotografeerd. Resultaat is heel leuk geworden!

één maand geleden

Wij hebben een taartje gemaakt voor de kids 🩵