7 Reacties

één maand geleden

Je hebt bij de HEMA chocolade in blauw en roze. Ik vertelde het hier samen met een collega die ook zwanger is, vandaar de 2x erbij. Wij hadden die in een schaal gedaan. Voor collega’s met gluten kan je de rotsjes evt doen.

één maand geleden

Misschien koekjes van www.geboortekoekjes.nl

één maand geleden

Ik zag op Instagram een filmpje van witte oreo's, bovenop beetje smelten met een brandertje en dan muisjes erop

één maand geleden

Ik zie inderdaad ook veel traktaties die je zelf ‘bewerkt’ met de muisjes! Zoals de soesjes op de foto (instructies bij Laura’s Bakery) Zelf ga ik brownies maken en doe ik hier gesmolten chocolade op waar ik dan muisjes op strooi 😊 (maar ik hoef maar voor 15 man traktatie te regelen)

één maand geleden

Reactie op Adrianadevries

Ik zie inderdaad ook veel traktaties die je zelf ‘bewerkt’ met de muisjes! ...
Leuke ideeën ! Vooral de brownies omdat me dat makkelijker te maken lijkt ! Ik zag laatst ook dat iemand arretjescake had gemaakt met muisjes bovenop

één maand geleden

Wat super leuk! Ik had helemaal niet bedacht dat je al kunt trakteren bij de bekendmaking 😃 Bedenk me nu dat het redelijk hilarisch kan zijn om ‘gewoon’ wat lekkers neer te zetten en dat er dan muisjes op zitten 😅 Kijken wie als eerste iets durft te zeggen.

één maand geleden

Reactie op Adrianadevries

Ik zie inderdaad ook veel traktaties die je zelf ‘bewerkt’ met de muisjes! ...
Dit heb ik gemaakt maar dan met roze en blauwe poedersuiker! Het viel in de smaak 😁