11 Reacties

2 maanden geleden

Heel veel sterkte! Heb je een tuin? Dan zou je het kunnen begraven met een mooie struik boven. Ik vind het heel jammer dat ik dat zelf niet heb kunnen doen. De mijne heb ik wel doorgespoeld na een week in water bewaard te hebben. Heb wel een mooi armbandje gekocht om het alsnog bij me te kunnen dragen.

2 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Heel veel sterkte! Heb je een tuin? Dan zou je het kunnen begraven met een ...
Helaas geen tuin😓 ja dat is ook wel jammer inderdaad. Bij mijn eerste miskraam had ik dit helemaal niet door ( wel dat ik een miskraam had ) maar ik heb het gewoon zonder iets er van te denken door gespoeld. Nu is de 2e keer tijdens het douchen gebeurd en had ik het dus meteen door!

2 maanden geleden

Wij hebben een mooie pot en plant gekocht en daar het vruchtje in begraven.

2 maanden geleden

Wij hebben het begraven in een mooi afgelegeb plekje in de natuur bij het water waar we al vaak kwamen voor een piclnick. Nu ligt het broertje er ook bij, en hebben we er veel bloembollen geplant die ombeurten uitkomen Je kunt het tot die tijd het beste in water bewaren(misschien wist je dat niet)

2 maanden geleden

En heel veel sterkte! Het is droeviger dan je misschien had kunnen voorstellen♡☆

2 maanden geleden

Heel veel sterkte! In december hetzelfde meegemaakt. 1,5 jaar geleden ben ik mijn moeder verloren. We hebben alles opgevangen in een bakje en hebben het bij mijn moeder haar graf begraven. En daarna een boompje neergezet met het idee dan zijn ze samen. Ik was tussen de 7/8 weken. Ik hoor ook wel eens dat mensen het in de tuin begraven of onder een boompje/plant.

2 maanden geleden

Allereerst heel erg veel sterkte! 3.5 jaar geleden kwam het bij mij ook volledig af. Ik heb het begraven in een afgelegen stukje natuur, hier wandelen we nog weleens. Eerst deed dat zeer maar nu vind ik het fijn dat ik ergens een plekje heb waar ik naartoe kan gaan

2 maanden geleden

Reactie op Xxaj

Allereerst heel erg veel sterkte! 3.5 jaar geleden kwam het bij mij ook vo ...
Oh dat is heel mooi ❤

2 maanden geleden

Snap dat je het een bestemming wilt geven, een plekje om te herdenken. Heel veel sterkte 🤍 zo zo zo verdrietig.

2 maanden geleden

Ik denk dat dit totaal niet mag/mocht. Maar bij onze algemene begraafplaats heb 2 herdenkings bomen. Aan de ene boom hangt de opa van mijn vriend, en aan de andere boom hangt mijn oma, super toevallig. Nu heb ik het vruchtzakje begraven tussen deze bomen in. Dit omdat het mij een onwijs fijn en veilig gevoel gaf dat hij/zij mij 2 liefdevolle personen is. Zouden jullie dit ook gedaan hebben? Ongeacht dit eigenlijk niet mag?

2 maanden geleden

Ik heb in april een miskraam gehad, kindje was gestopt met groeien met 8+1. Ik heb het zakje voor het begraven open gemaakt en n foto's gemaakt voor mijzelf. Toen begraven onder een vlinderstruik. Ik heb ook een balkon, dus de plant zit in een grote pot