20 Reacties

2 maanden geleden

De tekst ‘only the best friends get promoted to auntie’ ergens op. Bijvoorbeeld een wijnetiket. Zelf had ik die tekst op een glazen pot geschreven en de pot gevuld met roze en blauwe snoepjes 🍭

2 maanden geleden

Wij gaan het mijn beste vriendin vertellen dmv een wijkfles etiket, ze komt namelijk aankomend weekend 'borrelen'. De beste vrienden van me vriend gaan we het vertellen dmv een t-shirt waarop staat in het groot: 'always read the fine print' en in het klein 'im pregnant'. Ben benieuwd hoelang het duurt voordat ze het doorhebben haha.

2 maanden geleden

Reactie op dutch-baby

Wij gaan het mijn beste vriendin vertellen dmv een wijkfles etiket, ze komt ...
Wat leuk! Hoeveel weken ben jij nu zwanger?

2 maanden geleden

Wij gaan aanstaande maandag op vakantie en willen daar een foto boek van maken. De week erna hebben we onze eerste afspraak bij de verloskundige dus hopelijk dan een echo en dan kunnen we die achterin plakken. Dan gaan we die met de mensen dichtbij samen bekijken en dan aan het einde suprise 😍 maar ik zit nog wel te denken hoe ik dit precies wil vormgeven. Daarnaast willen we nog iets van een leuke foto maken zodat we die met de mensen kunnen delen die we niet zo snel kunnen zien

2 maanden geleden

Reactie op Chirv

Wij gaan aanstaande maandag op vakantie en willen daar een foto boek van ma ...
Wat een super leuk idee!!!

2 maanden geleden

Reactie op Adrianadevries

Wat leuk! Hoeveel weken ben jij nu zwanger?
Vandaag 8 weken! Wij hebben ondertussen al 2 goede echo's gehad. Hebben daarom besloten om het toch alvast aan onze naaste vrienden te vertellen. Wij delen toch alles vrij vlot met elkaar haha.

2 maanden geleden

Reactie op dutch-baby

Vandaag 8 weken! Wij hebben ondertussen al 2 goede echo's gehad. Hebben daa ...
Ah wat leuk! Snap ik helemaal Ik ben nu 7+4, morgen de eerste echo! Ben zo benieuwd 😊

2 maanden geleden

Reactie op Adrianadevries

Ah wat leuk! Snap ik helemaal Ik ben nu 7+4, morgen de eerste echo! Ben zo ...
Spannend! Succes! Hopelijk een mooie echo 🥰🥰🥰

2 maanden geleden

Zoiets?

2 maanden geleden

Wij gaan het zo bekend maken aan familie.

2 maanden geleden

Wij maken op vakantie een foto op strand, onze slippers met geboortejaar in het zand geschreven en dan mini slippers met de '25 er onder... Ik ben er alleen nog niet over uit of we er een vakantiekaart van maken en per post toesturen of dat we hem tussen de vakantiefoto's stoppen om te laten zien😅

2 maanden geleden

Aanstaande dinsdag de eerste echo met 8+3. Als dan alles goed gaat gaan we zaterdag langs de beide ouders met gebak! Dan zijn we 9 weken.

2 maanden geleden

Dit is wat we per post opsturen. Ik wil de eerste reacties niet weten. Laat ze maar even van de shock bekomen en dan bellen.

2 maanden geleden

Ik ben nu 8+3, aankomende zondag geven wij aan mijn ouders het boekje van Opa en Oma Pluis.

2 maanden geleden

voor mijn mama heb ik bij mijn eerste zwangerschap dit gemaakt

2 maanden geleden

Ik ben ceremoniemeester van mijn beste vriendin en deze gaven we afgelopen weekend. Leuke was dat ze eerst een seconde vroeg wie heeft er dan plus 1 en toen viel het kwartje 😆 Mijn ouders hebben we het verteld met boekjes van Nijntje en opa en Nijntje en oma. Voor mijn broertje hebben we duplo badeendje (hij is gek van LEGO)

2 maanden geleden

Op deze manier aan de vrienden verteld. Bij onze ouders en zussen hebben we een glazenbox gemaakt met opa en oma erop of oom en tante.

2 maanden geleden

Wij hadden ‘hoi OPA/OMA’ rompertjes gekocht en voor zusje en man eentje met ‘ik heb de leukste oom en tante’ erop. Ook een romper dus :)

2 maanden geleden

Dit had ik voor mijn 2 beste vriendinnen

2 maanden geleden

Reactie op Anroni86

Wij maken op vakantie een foto op strand, onze slippers met geboortejaar in ...
Heel mooi idee ik ik zit er ook over na te denken in de vakantie ergens leuke foto maken of ergens bij de buren van Zwitserland ofzo