8 Reacties

17 dagen geleden

Niemand?

17 dagen geleden

Misschien kan je deze vraag beter stellen op het algemene forum in plaats van in deze geboorteclub. Wellicht dat je dan wel wat reacties krijgt.

17 dagen geleden

Als je op hun site kijkt en je gaat naar hun adres. En je vult dit adres in op google maps is het maar raar. Dus ik zou er niks bestellen. Ook kan ik geen reviews vinden.

17 dagen geleden

Owja en het ziet er te mooi uit om waard te zijn. Alles is super goedkoop wat dus vaak al niet klopt. En er staat dat ze al sinds 2006 een winkel hebben maar daar kun je niks over vinden.?

17 dagen geleden

Ik kwam laatst ook uit hij deze site, maar ik vertrouw het voor geen meter 🙈 ik kan er idd ook verder niks over vinden. Dat zegt voor mij genoeg om er niks te bestellen 😅

16 dagen geleden

Als je kijkt bij het stukje “over ons” dan staat daar: Sinds de opening van onze eerste winkel in 2006 zijn we druk bezig geweest met het opbouwen van onze reputatie als het Australische retailmerk voor herenkleding waarop u kunt vertrouwen. We zijn trots op het aanbieden van geweldige stijl, geweldige waarde en uitstekende service aan de alledaagse man. Beetje apart vind ik…. 🤔

16 dagen geleden

De website klopt voor geen meter. Alles is letterlijk vertaald, is sowieso geen Nederlandse shop, wat wel weet ik niet. Ik zou er niet bestellen

16 dagen geleden

Dit zegt mij ook genoeg: "/em>Vietnam$15,95 – $49,95 (Berekend) 24 uur< td>2-4 Werkdagen Internationale leveringsvertragingen De bovenstaande schattingen zijn geen garantie voor levertijden. Er kunnen vertragingen optreden in uw land..." "VERZENDING IN DE VS: GRATIS VERZENDING BIJ ALLE BESTELLINGEN IN DE VS EN BINNENLANDS VAN MEER DAN $75 $8 FORFAITAIRE OP ALLE BESTELLINGEN ONDER $75 *Er wordt $ 3 extra toegevoegd als de klant om een handtekening bij levering wil vragen voor extra veiligheid. Opmerking: Stokke Shop is NIET verantwoordelijk voor verloren of geretourneerde pakketten."