4 Reacties

2 maanden geleden

Na 10 maanden proberen bedoel ik

2 maanden geleden

Ik heb herhaalde miskramen gehad. Eerste keer zwanger en een zoontje van nu 4,5 jaar. Daarna 5 miskramen +bbz gehad. Ik kreeg na de eerste 2 miskramen wel een laagdrempelig bloedonderzoek, onder ander stollingsziektes en schildklier. Na 5 miskramen ben ik doorgestuurd naar de poli herhaalde miskramen in het lumc. Ik ben daar uiteindelijk niet geweest, vanwege toch een goede zwangerschap. Andere zoontje is nu 1,5 jaar. Nu ook zwanger 7 weken en lijkt goed te gaan. Ik zal toch adviseren om i.o.m. de huisarts een laagdrempelig bloedonderzoek te doen. Daarnaast heb ik zelf ook heel erg gefocust op leefstijl, veel sporten en gezonde voeding. En ook interessant om te weten hoe het bij jouw moeder ging. Mijn moeder was dus ook bekend met meerdere miskramen . Succes!!!

2 maanden geleden

Reactie op Wens2-0-2-2

Ik heb herhaalde miskramen gehad. Eerste keer zwanger en een zoontje van nu ...
Dankjewel voor je reactie. Wat heftig dat je 5 miskramen hebt gehad. En gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik zou even contact opnemen met de ha voor een bloedonderzoek. Leefstijl was ik al erg mee bezig om dat te verbeteren met sporten en gezond eten en vitamines bij te slikken.

2 maanden geleden

Ik heb afgelopen jaar 2 miskramen gehad, met 5,5 en 6,5 week zijn doorverwezen naar gynaecoloog. Die hebben echo gemaakt van eierstokken en baarmoeder en bloed afgenomen om schildklierwaardes te checken en fosfolupiden. Niks geks uitgekomen en nu 2 maanden na het onderzoek toch weer zwanger en de 7 weken voorbij. Wij hebben al gezond kindje waar ik vrijwel gelijk zwanger van was. Is dit je eerste? En hoe oud ben je? Dan zou ik echt aandringen op onderzoek en als huisarts je niet serieus neemt om een ander vragen. Als je googlet op herhaalde miskramen onderzoek, vind je ook wel veel informatie wanneer je in aanmerking komt voor vervolgonderzoek.