5 Reacties

25 dagen geleden

Hallo, Dit kan zeker iets banaal zijn zoals groei van de baarmoeder of positiegebonden (vb ruglig met gesterkte benen). Als de krampen pijnloos zijn is er normaal geen reden tot ongerustheid. Als je zeer veel harde buiken hebt, zou ik wel eens naar de baarmoederhals laten kijken om uit te sluiten dat er geen vroegtijdig verkorting is. Ik heb zelf vorig jaar 3 à 4 dagen zeer veel pijnloze harde buiken gehad ( enkele keren per uur) en dit ging uiteindelijk over naar weeën tijdens de nacht, en ben véél te vroeg op 23,5 weken bevallen. Achteraf gezien waren die zeer vele harde buiken teveel om normaal te zijn..

25 dagen geleden

Ik herken dit heel goed. Al een 2 weken constante krampen en pijn in m’n onderrug en buik. Ook veel harde buiken voornamelijk na een drukke dag. Dit is mijn eerste zwangerschap en ben 14+1

25 dagen geleden

Kan het niet komen omdat je die dag dan te druk bent geweest? Ik had het in m’n vorige zwangerschap ook erg vroeg. Ja een dag werken kreeg ik savonds hele harde buiken. (Ookal was ik nog niet eens zo ver zwanger)

25 dagen geleden

Hoi! Ik herken dit ook. Ik heb vrij fysiek werk en de eerste keer dat ik hier last van had was na een lange werkdag. Ik heb toen mijn verloskundige gebeld. Zij gaf aan dat het mijn banden kunnen zijn ivm de groei of idd een blaasontsteking ( was hier niet het geval). Maar heb er nu helaas ook last van in rust. Ergens fijn te lezen dat ik niet de enigste ben.

25 dagen geleden

Reactie op Annetjexxxxx

Kan het niet komen omdat je die dag dan te druk bent geweest? Ik had het in ...
Druk ben ik iig njet. Werken doe ik al een paar jaar niet, dochter gaat elke dag tot 14:30 naar de opvang en zoontje slaapt 2/3 uurtjes middags dus ik heb heel veel vrije tijd 😅