9 Reacties

2 maanden geleden

Sterkte! Rot hé zo. Ik heb gelukkig maar 1 keer echt overgegeven. Nu bllijft het bij kokhalzen. Wel gek dat je net luchtige dingen binnen kan houden. Hier at ik eerst yoghurt voor de enorme honger, maar moet er nu echt niet meer aan denken. Alle frisse dingen ook niet. Hier lukken popmpoensoep en frietjes het best. Vooral warme dingen en vette dingen gaan ook nog. Zou een boterham met komkomersalade of smeerkaas en komkommer werken? Misschien lukt ijsbergsla ook? Zit niet veel in, maar misschien lukt het als je er een salade met cottage cheese en wat andere fijngesneden ingrediënten rond bouwt? Je kindje heeft nu nog zijn eigen dooierzakje en zal echt wel nemen wat nodig is. Daar zou ik niet teveel van wakker liggen voorlopig. Heb je al medicatie gevraagd aan je huisarts?

2 maanden geleden

Ik lust vooral fris fruit. Aardbeien, nectarine, perzik. Ik heb volle kwark gekocht, vanwege meer calorieen. Dat gaat ook. En pannenkoeken.

2 maanden geleden

Hoihoi, Hier hetzelfde helaas. Ik leef momenteel op crackers met smeerkaas en nectarine en appels. Heel de dag door kleine beetjes eten en drinken. Ik gebruik ook pilletjes voor reisziekte suprimal. Die lijken ietsje te helpen. Waardoor ik iets binnen hou. Morgen ga ik naar het ziekenhuis voor een infuus en om te bespreken met de gynaecoloog wat te doen met medicatie. Trek vooral aan de bel bij je verloskundige. Zij kunnen met je meedenken.

2 maanden geleden

Ik probeer nu juist te gaan voor calorierijke dingen op het moment dat het me lukt iets te eten. Dus bijv danio kwark, dat is volvet. Dan heb ik in ieder geval 500 caloriën binnen en de rest van de dag leef ik dan op fruit en soepstengels helaas.

2 maanden geleden

Ik ben ook kots misselijk haha. Al sinds 3,5 week. Ik heb sinds een paar dagen medicatie van de huisarts. Dat helpt wel gelukkig.

2 maanden geleden

Sinds gisteren gooi ik alles er weer uit wat ik eet en drink. Zit nu ook bloed bij, ik lees op Google dat waarschijnlijk een gesprongen adertje is. Heeft iemand daar ervaring mee? Ik twijfel of ik daarvoor de ha of vk moet bellen...

2 maanden geleden

Wat ontzettend vervelend. Ik heb hetzelfde. Ook heel misselijk maar bij mij helpt het om ‘s morgens voor het opstaan een droge rijstewafel te eten. Dit doe ik echt liggend, blijf dan nog even liggen en sta daarna pas op. Op dagen dat ik heel misselijk ben neem ik voornamelijk liggend mijn maaltijden. Tot nu toe werkt dit bij mij het beste.

2 maanden geleden

Ik ben me aan het verdiepen in vitamine b6 dit schijnt te helpen tegen misselijkheid. Ik ben benieuwd

2 maanden geleden

Huisarts gebeld, ik krijg meclozine, hopelijk werkt het! Ook zei ze dat gembercapsules soms helpen.