659 Reacties

4 maanden geleden

Hoi Lisa, Herkenbaar verhaal. Hier ook een miskraam gehad in januari, Bij de 2e echo bleek het hartje niet meer te kloppen. Ook ik voelde me nog heel erg zwanger. Ik durf ook nog altijd niet heel blij te zijn, ben zo bang voor de komende weken.. de dagen kruipen voorbij lijkt het wel. Aftellen tot 20 juni, dan is de eerste echo. Jij een dag later, het duurt nog zo lang hé .. vreselijk dat afwachten en duimen dat het goed gaat. Ik hoop voor jullie dat het dit keer een fijne zwangerschap wordt!

4 maanden geleden

Hier ook met 2e echo hartje gestopt en was nog zoo zwanger. Morgen weer 5wkn, dus ben ook heel benieuwd en gespannen. Heb gek genoeg (nog) geen symptomen, maar kwam er in februari achter dat symptomen dus ook niet alles zeggen. Ik duim met jullie mee! Ik moet de vitaliteitsecho nog plannen, maar durf nog niet ofzo

4 maanden geleden

Ik heb afgelopen januari hetzelfde gehad, bij de 2e echo bleek het hartje niet meer te kloppen (missed abortion). Mijn symptomen waren wel al minder en schommelden heel erg. Nu zwanger, vandaag 5 weken en ik vind het ook spannend wat komen gaat. Heb nog geen symptomen, wel hoofdpijn en een loopneus (maar dat zijn symptomen dat ik zonder een zwangerschap ook weleens heb haha). Wel wat kramp/ zeurderig gevoel bij m'n baarmoeder.

4 maanden geleden

Hier ook precies hetzelfde! Tot gisteren had ik de stress nog redelijk onder controle, maar ik begin me nu echt een beetje zorgen te maken.. de vorige keer liep het kindje in groei achter bij echo 1, maar werd me gezegd dat ik me geen zorgen hoefde te maken. Echo 2 bleek het hartje kort na echo 1 gestopt te zijn 😢 ik had ook de hele tijd het gevoel dat er iets niet goed zat.. Morgen ben ik 6 weken en heb volgende week vrijdag 14 juni eerste echo! Ik ben ook zó gefocust op klachten en iedere keer als het iets minder wordt, maak ik me weer opnieuw zorgen. Iemand tips?? 🙈

4 maanden geleden

Reactie op Wensje1992

Hier ook precies hetzelfde! Tot gisteren had ik de stress nog redelijk onde ...
Ik kan je alleen zeggen dat al die klachten niets zeggen. Ik had de vorige keer tot aan de medicatie voor de miskraam klachten, wat voelde ik me zwanger. Maar het hartje was op het moment dat ik de medicatie nam al bijna 3 weken daarvoor gestopt. Klachten zegt helemaal niets. Dus probeer je daar maar niet teveel op te focussen😊 al is dat makkelijker gezegd dan gedaan, ik weet het.

4 maanden geleden

Reactie op Twin Mom

Ik kan je alleen zeggen dat al die klachten niets zeggen. Ik had de vorige ...
Dit was bij mij inderdaad ook, symptomen en testen zeggen helaas niet alles… daarom is de echo ook zo extra spannend! Weet niet of jullie dit ook hebben, maar vind het lastig met wat voor instelling ik nu vlgd keer die echokamer in moet stappen: alvast denken dat het tegen gaat vallen, of toch vol goeie moed erheen. Voelt ook soort van lullig naar dit nieuwe baby’tje ofzo, vorige keer was ik zo super blij en nu zit er toch een rem op…

4 maanden geleden

Hetzelfde hier ik heb ik februari een miskraam gehad en nu dus zwanger 5+5 , mijn vitaliteits echo is 24 juni. En de termijnecho is 15 juli 🤰🏼

4 maanden geleden

Reactie op Twin Mom

Ik kan je alleen zeggen dat al die klachten niets zeggen. Ik had de vorige ...
Ja dit had ik de vorige keer inderdaad ook 🙈 dus ook al weet ik dat je gelijk hebt, toch zit het in mijn hoofd.

4 maanden geleden

Reactie op Lisa1S

Dit was bij mij inderdaad ook, symptomen en testen zeggen helaas niet alles ...
Ja ik snap wat je zegt. Vind het ook lastig.. maar probeer toch de goede moed erin te houden en ervan uit te gaan dat het goed blijft gaan.

4 maanden geleden

Hopelijk gaat het deze keer bij ons allemaal goed 🍀🍀🍀

4 maanden geleden

Reactie op Wensje1992

Hopelijk gaat het deze keer bij ons allemaal goed 🍀🍀🍀
Laten we daarvoor gaan ! Proberen allemaal positief te blijven en hopen dat we allemaal in februari een gezond kindje mogen verwelkomen!

4 maanden geleden

Heel herkenbaar allemaal. Ik kwam er in oktober bij de 2e echo ook achter dag het hartje niet meer klopte. Ik had al enorm last van bekkeninstabiliteit wat ik met de zwangerschap van ons zoontje heb ontwikkeld. Verder voelde ik me ook honderd procent zwanger en ook al was het hartje al een aantal weken gestopt, was mijn buik in die tijd ook enorm gegroeid. Nu ook weer zwanger en in februari uitgerekend. Vind het ook erg spannend allemaal maar probeer zo positief mogelijk te blijven en kijk enorm uit naar de eerste echo op 25 Juni

4 maanden geleden

Dus we hebben de volgende echo’s: 14 juni Wensje1992 20 juni Twin Mom 21 juni LisaS 24 juni Cristel1991 25 juni Anoniempje1996 Op naar een mooie zwangerschap voor ons allemaal! 🫶🏻🤞💖

4 maanden geleden

Reactie op Lisa1S

Dus we hebben de volgende echo’s: 14 juni Wensje1992 20 juni Twin Mom 21 ju ...
Ik ook 24 haha verkeerd getypt 🙈

4 maanden geleden

14 juni Wensje1992 20 juni Twin Mom 21 juni LisaS 24 juni Cristel1991 en Anoniempje1996 Duimen maar allemaal! 🫶🏻

4 maanden geleden

Ik had een miskraam in november 2022. Ik dacht dat ik er goed over was en neutraal een nieuwe zwangerschap in zou kunnen, maar het valt me echt ontzettend zwaar. Mijn 1e echo staat nu gapland voor 3 juli met 8 weken, al stuurde ik vandaag toch een mailtje met de vraag of ik op 6 weken al eens mag komen spieken en mijn zorgen bespreken. Het is toch niet niets weer zwanger zijn na een verlies. Ik lees zometeen even al jullie berichtjes. Heel naar dat het er zoveel zijn 😢

4 maanden geleden

Reactie op Lisa1S

14 juni Wensje1992 20 juni Twin Mom 21 juni LisaS 24 juni Cristel1991 en An ...
En ik ook een vitaliteitsecho op 24 juni! Ben dan 7+3.

4 maanden geleden

14 juni Wensje1992 20 juni Twin Mom 21 juni LisaS 24 juni Cristel1991/Anoniempje1996/Ag05 3 juli Ikigai

4 maanden geleden

Reactie op Eg12

En ik ook een vitaliteitsecho op 24 juni! Ben dan 7+3.
Populaire datum! Spannend allemaal!

4 maanden geleden

Lisa1S lijkt me echt zo zwaar het tijdens een echo te ontdekken. Maakt de spanning zoveel hoger terwijl je naar een echo hoort uit te kijken. Zo oneerlijk hoe die ervaring van je afgenomen kan worden.