11 Reacties

VRIEND

14 dagen geleden

Zo lang je je niet bezeerd hebt is het geen probleem toch

14 dagen geleden

Je mag gewoon zwemmen hoor. Alleen bij bloedverlies, gebroken vliezen niet.

14 dagen geleden

Je baby is nog mega klein en zit veilig in vruchtwater. Zou je vooral geen zorgen maken en achter zulke dingen actief gaan zoeken. Op google is alles slecht en extreem negatief. Ga lekker genieten de komende maanden, en bij vragen vooral de verloskundige bellen ipv google😇 fijne vakantie verder!

14 dagen geleden

Kan voor dat keertje vast geen kwaad. Ik ben in m’n vorige zwangerschap nog heel vaak het water in gesprongen voor ik baantjes ging zwemmen. Pas mee gestopt toen dat ongemakkelijk werd 😅

14 dagen geleden

Reactie op DC22

Kan voor dat keertje vast geen kwaad. Ik ben in m’n vorige zwangerschap nog ...
Bedankt voor de geruststelling! Ga het toch maar niet meer doen haha. Maakt je dan toch ineens zorgen

14 dagen geleden

Huh hoezo zou dat niet mogen dan? Heb ik de afgelopen 1.5 week zo'n 3x per dag gedaan hier op vakantie 😆

14 dagen geleden

Huh? Nieuwe informatie voor mij! Gelukkig pas na mijn vakantie want ik heb de hele vakantie het water in geplonst. Kan me niet voorstellen dat het kwaad kan

14 dagen geleden

Hoezo zou dit niet kunnen ? Ik denk dat we allemaal te panisch zijn dat ons iets gebeurd nu we zwanger zijn. Gewoon lekker zwemmen

14 dagen geleden

Zwemmen kan natuurlijk geen kwaad. Het gaat met erin springen… dat risico is dat je op je buik land dat is niet zo best voor de kleine

14 dagen geleden

In het water springen kan echt gewoon hoor! De kleine zit goed beschermd en krijgt echt niet zomaar iets. Ik heb ook nog nooit gehoord dat dit niet zou kunnen eigenlijk. misschien niet van de 10m duikplank, maar gewoon van de kant kan echt geen kwaad.

13 dagen geleden

Tuurlijk kan dat! Ik ging nog ban glijbanen en wildwaterbaan (als het rustig was) Je baby zit echt wel goed beschermt hoor!