8 Reacties
9 maanden geleden
Ja ik vindt het zo ‘eng’ ben echt zo een overdenker helaas en eerste kindje hij is 9 weken en hij zwaaiy enorm met zn armpjes heb t idee dat hij dsn niet aan zn slaap toe komt, i know, overdenker 🤦♀️
9 maanden geleden
Reactie op Invisible86
Ja ik vindt het zo ‘eng’ ben echt zo een overdenker helaas en eerste kindje ...
Ze kunnen zichzelf ook zeker wakker houden / maken door de armpjes, dus inbakeren is niet per se verkeerd als ze er baat bij hebben, maar het mag ook maar tot een bepaalde leeftijd (6 maanden las ik geloof ik). Maar te warm zijn is in die zin gevaarlijker dan wakker worden van je eigen armen. Dus als het echt zo heet is, zou ik zeker geen (inbaker)slaapzak gebruiken
9 maanden geleden
Reactie op Fier
Ze kunnen zichzelf ook zeker wakker houden / maken door de armpjes, dus inb ...
Ja daarom zou dit ook nooit doen hoor t was meer double check, maar slaapzak zonder mouwen idd optie
9 maanden geleden
Ik gebruik voorgevormde inbakerdoeken. Zijn helemaal niet dik, maar met 33 graden zou ik zelfs dat misschien niet doen want die kleintjes broeien dan zo. Deze heb ik:
Zijn ook maar tot 3 maanden zie ik!
https://www.amazon.nl/GLLQUEN-BABY-inbakerdoek-pasgeborenen-biologisch/dp/B0C7BLRP1V/ref=asc_df_B0C7BLRP1V?mcid=9b543d7549263e0a806df599f638cb3b&tag=nlshogostdsp-21&linkCode=df0&hvadid=709996838046&hvpos=&hvnetw=g&hvrand=5758310790145903766&hvpone=&hvptwo=&hvqmt=&hvdev=m&hvdvcmdl=&hvlocint=&hvlocphy=9064823&hvtargid=pla-2197134518058&psc=1&gad_source=1
9 maanden geleden
Reactie op marloesdr
Tegen de tijd dat het zo warm is zijn onze kindjes waarschijnlijk wel al op ...
Dit inderdaad. Zodra ze wat om kunnen rollen is inbakeren gevaarlijk