8 Reacties

9 maanden geleden

Als het echt 33 graden is in huis, zou ik dat niet doen. Denk dat hij dan alleen in een luier slaapt?

9 maanden geleden

Tegen de tijd dat het zo warm is zijn onze kindjes waarschijnlijk wel al op een leeftijd dat je ze niet meer inbakerd. En anders inderdaad in alleen een luier of evt een mouwloze romper

9 maanden geleden

Ja ik vindt het zo ‘eng’ ben echt zo een overdenker helaas en eerste kindje hij is 9 weken en hij zwaaiy enorm met zn armpjes heb t idee dat hij dsn niet aan zn slaap toe komt, i know, overdenker 🤦‍♀️

9 maanden geleden

Reactie op Invisible86

Ja ik vindt het zo ‘eng’ ben echt zo een overdenker helaas en eerste kindje ...
Ze kunnen zichzelf ook zeker wakker houden / maken door de armpjes, dus inbakeren is niet per se verkeerd als ze er baat bij hebben, maar het mag ook maar tot een bepaalde leeftijd (6 maanden las ik geloof ik). Maar te warm zijn is in die zin gevaarlijker dan wakker worden van je eigen armen. Dus als het echt zo heet is, zou ik zeker geen (inbaker)slaapzak gebruiken

9 maanden geleden

Reactie op Fier

Ze kunnen zichzelf ook zeker wakker houden / maken door de armpjes, dus inb ...
Ja daarom zou dit ook nooit doen hoor t was meer double check, maar slaapzak zonder mouwen idd optie

9 maanden geleden

Je hebt van lovetodream ook een zomer 'inbaker' slaapzak. Die is 0,2 tog. Die mag je volgens hun gebruiken bij kamertemperaturen tm 27 graden.

9 maanden geleden

Reactie op marloesdr

Tegen de tijd dat het zo warm is zijn onze kindjes waarschijnlijk wel al op ...
Dit inderdaad. Zodra ze wat om kunnen rollen is inbakeren gevaarlijk