10 Reacties

4 maanden geleden

Is de foto genomen binnen de afleestijd ?

4 maanden geleden

1minuut na de tijd 馃檲

4 maanden geleden

Reactie op Anno0

1minuut na de tijd 馃檲
Dan lijkt het me geen indrooglijn?

4 maanden geleden

Dan lijkt het me geen indrooglijn?
Kan het niet geloven omdat het lijntje zo licht was 馃檲 Dankje voor je antwoord! 馃グ Ga morgen vroeg gewoon nog eens opnieuw testen 馃

4 maanden geleden

Ha ik had vorige week dinsdag ook zo een test en jawel, vandaag 4 weken zwanger 馃槄 alvast een voorzichtige gefeliciteerd meid! Die action testen liegen niet! Wanneer is je ongesteldheidsdag?

4 maanden geleden

Reactie op Noja

Ha ik had vorige week dinsdag ook zo een test en jawel, vandaag 4 weken zwa ...
24juni ..maar omdat ik nog maar 5 maanden geleden ben bevallen zijn mijn regels nog niet super betrouwbaar..soms komen ze iets later 馃槄 moeilijk om daarop af te gaan.. Heb jij ook toevallig rond je eisprong "een soort maandstondenkrampen" gehad of het gevoel dat je de innesteling voelde? Of heb je vroege zwangerschap symptomen gehad ?ik voel wel dat mijn borsten pijnlijker zijn..

4 maanden geleden

Het ziet er wel positief uit. Nu ben je natuurlijk nog heel vroeg met testen, dus ik zou gewoon over 2 dagen nog een keer testen om te kijken of die oploopt. Ik heb ook een baby'tje van 5,5 maand oud, was het bij jou wel de bedoeling? Bij ons niet namelijk 馃槀

4 maanden geleden

Reactie op soofjes

Het ziet er wel positief uit. Nu ben je natuurlijk nog heel vroeg met teste ...
Proficiat! Danku voor je reactie 馃グ Uhm ja we wouden wel snel op elkaar een tweede kindje..als het nu positief zou zijn ,dat is natuurlijk wel heel snel 馃槀maar zeker welkom!

4 maanden geleden

Reactie op Anno0

Proficiat! Danku voor je reactie 馃グ Uhm ja we wouden wel snel op elkaar ee ...
Ah ik hoop voor jullie dat die positief is! Wij wilden ook niet te lang tussen 2 kindjes, alleen eigenlijk wilden we na 9 maanden gaan proberen. We zijn alleen toch iets te laks geweest haha. Maar bij ons ook heel welkom hoor! Hopelijk een hele fijne zwangerschap voor jou 馃槉

4 maanden geleden

Dankuwel voor jullie antwoorden allemaal, ik ben inderdaad zwanger馃檲 clearblue gaf 1-2weken aan ! 馃グ馃コ