18 Reacties

één maand geleden

Heb je al katoenen geprobeerd zonder parfum? Bijv die van sanature

één maand geleden

Reactie op Fier

Heb je al katoenen geprobeerd zonder parfum? Bijv die van sanature
Ga ik proberen dankjewel ☺️

één maand geleden

Ik heb ook snel last van irritaties van inlegkruisjes. Ik gebruik daarom snuggs ondergoed.

één maand geleden

Reactie op Opgoedgeluk

Ga ik proberen dankjewel ☺️
Ik heb zelf ook verschillende uitgetest, had ze echt nodig, maar wil niet met parfum. Er is tegenwoordig best veel wat parfumvrij is of van katoen gemaakt. Dus je kan ook een aantal uitproberen en kijken welke het beste voor je werken. Hopelijk kan je iets vinden waar je tegen kan. Kan me goed voorstellen dat je nu niet zonder wil 😅

één maand geleden

Onze verloskundige adviseerde om geen inlegkruisjes oid te gebruiken, maar regelmatig ondergoed te vervangen als het nodig is. Ik zou idd ook die van sanature gebruiken. Doe ik normaliter ook.

één maand geleden

Reactie op Wv1

Onze verloskundige adviseerde om geen inlegkruisjes oid te gebruiken, maar ...
Die hoor ik vaker ja, maar dat is hier echt geen optie. Dan kunnen mijn broeken ook na 1x dragen de was in 😅

één maand geleden

Reactie op Wv1

Onze verloskundige adviseerde om geen inlegkruisjes oid te gebruiken, maar ...
Jaa alleen op werkdagen is dit voor mij echt niet te doen, want als het daardoor vochtig blijft daar beneden, wordt de irritatie alleen maar erger 😳

één maand geleden

Reactie op Fier

Die hoor ik vaker ja, maar dat is hier echt geen optie. Dan kunnen mijn bro ...
Dit dus 😅

één maand geleden

Sanature is heel zacht voor de huid, mijn kraamzorg raadde het maandverband ervan aan na de bevalling (ik had al heel snel geen kraamverband meer nodig) , en sindsdien neem ik echt alleen nog die.

één maand geleden

Uitwasbare van organisch katoen?

één maand geleden

Reactie op EsméeElise

Uitwasbare van organisch katoen?
Lijkt me onhandig als je niet thuis bent

één maand geleden

Ik zou wasbare inlegkruisjes aanraden.

één maand geleden

Het is al genoemd, maar die van sanature is echt een verademing!! Kon nooit tegen inlegkruisjes/ maandverband. Maar de kraamzorg raadde die aan voor als het kraamverband niet meer nodig was. En echt geen irritatie meer :) gebruik nu tijdens de zwangerschap ook de inlegkruisjes er van, vind ze zelf echt top.

één maand geleden

Deze: https://www.graceisgreen.com/nl/bamboolik-wasbare-inlegkruisjes-met-klittenband-3.html?id=298605660

één maand geleden

Ik heb van Always de flexistyle of de normale. Vindt momenteel de normale fijner, heb ze wel zonder parfum idd! Maar las dat je daar niet tegen kan, dat is wel rot. Ze hebben ook een katoenen versie, weet niet of je die al geprobeerd hebt? Anders is wellicht het ondergoed van snuggs een optie. Deze hebben ze ook met inlegkruisje variant!

één maand geleden

Dankjewel allemaal, ik heb deze eens gehaald kijken of die wat zijn, en een crème, vagisil, hopelijk helpt dat goed tegen de geïrriteerde huid. Iemand ervaringen?

één maand geleden

Reactie op Eeneneen

Sanature is heel zacht voor de huid, mijn kraamzorg raadde het maandverband ...
Ook goede ervaringen met deze

één maand geleden

Always Cotton al geprobeerd?