18 Reacties
één maand geleden
Reactie op Fier
Heb je al katoenen geprobeerd zonder parfum? Bijv die van sanature
Ga ik proberen dankjewel ☺️
één maand geleden
Reactie op Opgoedgeluk
Ga ik proberen dankjewel ☺️
Ik heb zelf ook verschillende uitgetest, had ze echt nodig, maar wil niet met parfum. Er is tegenwoordig best veel wat parfumvrij is of van katoen gemaakt. Dus je kan ook een aantal uitproberen en kijken welke het beste voor je werken. Hopelijk kan je iets vinden waar je tegen kan. Kan me goed voorstellen dat je nu niet zonder wil 😅
één maand geleden
Reactie op Wv1
Onze verloskundige adviseerde om geen inlegkruisjes oid te gebruiken, maar ...
Jaa alleen op werkdagen is dit voor mij echt niet te doen, want als het daardoor vochtig blijft daar beneden, wordt de irritatie alleen maar erger 😳
één maand geleden
Reactie op EsméeElise
Uitwasbare van organisch katoen?
Lijkt me onhandig als je niet thuis bent
één maand geleden
Het is al genoemd, maar die van sanature is echt een verademing!! Kon nooit tegen inlegkruisjes/ maandverband. Maar de kraamzorg raadde die aan voor als het kraamverband niet meer nodig was. En echt geen irritatie meer :) gebruik nu tijdens de zwangerschap ook de inlegkruisjes er van, vind ze zelf echt top.
één maand geleden
Deze:
https://www.graceisgreen.com/nl/bamboolik-wasbare-inlegkruisjes-met-klittenband-3.html?id=298605660
één maand geleden
Ik heb van Always de flexistyle of de normale. Vindt momenteel de normale fijner, heb ze wel zonder parfum idd!
Maar las dat je daar niet tegen kan, dat is wel rot.
Ze hebben ook een katoenen versie, weet niet of je die al geprobeerd hebt?
Anders is wellicht het ondergoed van snuggs een optie. Deze hebben ze ook met inlegkruisje variant!
één maand geleden
Dankjewel allemaal, ik heb deze eens gehaald kijken of die wat zijn, en een crème, vagisil, hopelijk helpt dat goed tegen de geïrriteerde huid. Iemand ervaringen?