25 Reacties

3 maanden geleden

Ik heb morgen een inwendig echo, kan het fout zitten of is het nog te klein?

3 maanden geleden

Ja, mijn verloskundige zegt dat ze in vroege stadium altijd inwendig doen omdat dan de kans aanzienlijk meer aanwezig is dat je daadwerkelijk iets ziet

3 maanden geleden

Inwendig kunnen ze vaak meer zien inderdaad. Of het goed of niet goed zit kunnen we natuurlijk niet zeggen, alleen dat je inwendig vaak beter beeld hebt zo vroeg. Hopelijk wordt je morgen gerustgesteld 🍀

3 maanden geleden

Ik heb vrijdag de eerste echo gehad. de verloskundige zei dat het uitwendig kon, maar dat het kon zijn dat niet alles te zien was en toch een inwendige echo moesten doen. Ik kreeg eerst een uitwendige echo, en uiteindelijk toch inwendig gedaan.

3 maanden geleden

Hangt ervan af, de verloskundige van het ziekenhuis zei dat ze bij mij uitwendig al veel kon zien omdat ik slank ben. Maar over het algemeen doen ze de eerste Echo inwendig

3 maanden geleden

Reactie op SpruitFebruari2025

Ik heb vrijdag de eerste echo gehad. de verloskundige zei dat het uitwendig ...
En zag je meer inwendig?

3 maanden geleden

Reactie op Babii

En zag je meer inwendig?
Ja, uitwendig zagen we ook wel wat, maar inwendig konden we het hartje zien kloppen

3 maanden geleden

Heb je bij 8 weken ook een inwendige echo nodig? Iemand die dat heeft gehad?

3 maanden geleden

Reactie op Kinderwens1

Heb je bij 8 weken ook een inwendige echo nodig? Iemand die dat heeft gehad ...
Ik heb vorige keer tijdens de 13 weken echo ook nog even inwendig gehad geloof ik. Zodat ze alles konden zien, maar weet het niet meer helemaal zeker. Iig t/m de termijnecho (met 9+4) wel inwendig

3 maanden geleden

Onze VK doet alle echo's onder de 10 weken inwendig. Heb afgelopen maandag met 5+ weken een echo bij de gynaecoloog gehad. Ze begon uitwendig: ze zei je bent slank dus laten we eerst uitwendig proberen. Heeft blijkbaar te maken met postuur. Al vrij snel kwam ze tot de conclusie dat het toch nog te vroeg is en heb ik een inwendige echo gehad. Hierop was alles goed te zien! Hopelijk stelt het je wat gerust!

3 maanden geleden

Bij mij zagen ze (vroege echo, 6w4d) uitwendig helaas niks en inwendig bleek de kleine net om het hoek te zitten. Daar konden we dus alles super goed zien. Dus ja, inwendig kun je in vroeg stadium wel meer zien. Zei je echoscopiste ook waarom ze niks inwendig wilde doen?

3 maanden geleden

Reactie op ItsB

Bij mij zagen ze (vroege echo, 6w4d) uitwendig helaas niks en inwendig blee ...
Nee raar hè Dus morgen inwendig ergens anders

3 maanden geleden

Reactie op dutch-baby

Onze VK doet alle echo's onder de 10 weken inwendig. Heb afgelopen maandag ...
Ben ook slank, uitwendig zag ze niks maar ze wilde niet inwendig doen. Morgen ergens anders inwendig doen Maar bij jou zag je uitwendig niks en inwendig wel?

3 maanden geleden

Reactie op Babii

Ben ook slank, uitwendig zag ze niks maar ze wilde niet inwendig doen. Mor ...
Klopt inderdaad, uitwendig zagen ze vorige week niks & inwendig wel! Hopelijk straks een mooie echo, succes! 🍀

3 maanden geleden

Even een update!! Een mooie echo met 5.6wkn 🥰

3 maanden geleden

Reactie op Babii

Even een update!! Een mooie echo met 5.6wkn 🥰
Wat super fijn!

3 maanden geleden

In de 5e week is het allemaal sowieso nog erg klein allemaal. Ik denk dat uitwendig of inwendig afhangt van de stand van je baarmoeder. Mijn echo bij 6+0 weken was heel goed zichtbaar uitwendig! Maar ik bedenkt me nu dat ze na mijn miskraam zagen dat mijn baarmoeder naar achter gekantelt licht. Bij inwendig moet je vaak veel drinken om dit effect te verkrijgen. Als je baarmoeder dus naar voor rust op je blaas (zoals normaal) ik het beter zichtbaar inwendig. Fijn dat je een inwendige echo kreeg ergens anders! Maar waarom zo vroeg al?

3 maanden geleden

Reactie op Babii

Even een update!! Een mooie echo met 5.6wkn 🥰
Super fijn! Gefeliciteerd 😘

2 maanden geleden

Reactie op Babii

Even een update!! Een mooie echo met 5.6wkn 🥰
Gefeliciteerd! Ze hebben dus ook bij 5 weken en 6 dagen een kloppend hartje gezien? Ik wil mn echo (8 wkn) zo graag vervroegen 🥲

2 maanden geleden

Reactie op Dnaz

Gefeliciteerd! Ze hebben dus ook bij 5 weken en 6 dagen een kloppend hartje ...
Jaaaa. Want ik had een uitwendig echo maar ik vroeg toch om een inwendig zei ze nee. Ben ik naar een andere VK gegaan en vandaag een mooi kloppend hartje. Hoelang ben jij zwanger, komt goed 😍 het is en blijft altijd spannend