7 Reacties

2 maanden geleden

Niet verkeerd bedoelt maar ik zal voor de zekerheid toch de verloskundige bellen

2 maanden geleden

Met 6 weken zou je wel al iets moeten zien wel heel klein maar wel een propje echt. Het is moeilijk te zien in het water. Als dit niet het geval is kan het gewoon nog menstruatie zijn dit gebeurd namelijk nog geregeld bij zwangere vrouwen .

2 maanden geleden

Reactie op El.11

Met 6 weken zou je wel al iets moeten zien wel heel klein maar wel een prop ...
Deze foto is van t internet. Dus opgelet dames je foto’s komen gewoon op internet terecht zoals je ziet :( dit komt namelijk van deze site

2 maanden geleden

Maak je niet gelijk zorgen, heb 2 weken bruin verlies gehad, 1 dag erge bloeding gehad en stolsels verloren toen was ik 6+3 weken. 2 weken later een echo gehad en alles was goed, hartje klopte, en groeide goed.

2 maanden geleden

Reactie op DianaDiana

Maak je niet gelijk zorgen, heb 2 weken bruin verlies gehad, 1 dag erge blo ...
Wat fijn! Ik heb nu al 2 weken licht bloed verlies en mag morgen voor een echo komen. Ij ben 6 weken, 5 dagen. Weet jij ook wat de oorzaak is van jouw bloedverlies? Ik ben benieuwd of ze dat ook via de echo kunnen weten.

2 maanden geleden

Reactie op MdMom225

Wat fijn! Ik heb nu al 2 weken licht bloed verlies en mag morgen voor een e ...
Zojuist eerst echo gehad! Alles wat goed! Zelfs een kloppend hartje gezien! Bloedverlies was onbekend. Is trouwens nu sinds 2 dagen weg! Hopen dat dit zo blijft 🤞🏼❤️

2 maanden geleden

Reactie op amber1998!

Zojuist eerst echo gehad! Alles wat goed! Zelfs een kloppend hartje gezien! ...
Aah wat fijn! Gefeliciteerd 🤗 hopelijk kan je er nu echt van genieten. Ik mag vanmiddag voor een echo komen. Hopen op het beste 🤞🏼