5 Reacties

20 dagen geleden

Voor mij is een bad - jacuzzi ook echt even ontstressen 馃槄

20 dagen geleden

Mijn verloskundige zei bij mijn eerste zwangerschap dat het vanaf een week of 35 niet mag ivm mogelijke ontsluiting. Voor die periode; lekker van genieten! Wel erop letten dat de temperatuur niet te hoog is, dus geen bad van 40 graden. Maar meestal is de temperatuur 38 graden en dat mag zeker. Zelf ging ga ik tijdens beide zwangerschappen ook gewoon naar de sauna en in de jacuzzi en die ontspanning doet me heeeel goed. Gewoon je gezonde verstand blijven gebruiken, alles met mate en niet te heet. Geniet er van!!

19 dagen geleden

Ik ben nu bijna 16 weken en heb het eigenlijk nooit aan m'n vk gevraagd, maar ik zit 2* per week in een bubbelbad en de baby groeit goed 鈽猴笍. Met m'n peuter, en wel thuis, dus daar zit een bacterie-verschil in tov een openbare jacuzzi. Maar dit ga ik echt niet laten gaan; zolang ik lekker met dr in bad k谩n, blijf ik dat lekker doen. Ik zou er in elk geval ff goed een doekie doorheen halen, en zorg dat ie niet te warm wordt. Lekker van genieten 馃憣

19 dagen geleden

Reactie op Kiimi

Ik ben nu bijna 16 weken en heb het eigenlijk nooit aan m'n vk gevraagd, ma ...
Ja ik ben zelf ook wel van het gezonde verstand gebruiken. Ik heb geen bad thermometer maar we zien het wel. Wie weet denk ik met die hitte daar ga ik niet eens aan beginnen馃

18 dagen geleden

Mijn gynecoloog zei om het absoluut niet te doen. En zeker geen sauna