7 Reacties

2 maanden geleden

Ik heb het op de binnenkant van mn bovenbenen.. sinds een paar dagen. Nu 7+4. Jeukt als een malle

2 maanden geleden

Reactie op IreneEmma

Ik heb het op de binnenkant van mn bovenbenen.. sinds een paar dagen. Nu 7+ ...
Ja, echt mega vervelend ik word er zelfs wakker van! Jij ook?

2 maanden geleden

Hoi, ik heb dit ook gehad in het begin! Heeft te maken met zouten van je lichaam zei de HA. Het ging vanzelf weg uiteindelijk tot die tijd bleef ik mezelf gek smeren met koelzalf

2 maanden geleden

Reactie op Brenn92

Hoi, ik heb dit ook gehad in het begin! Heeft te maken met zouten van je li ...
O dankjewel. Ga ik halen koelzalf want ik blijf maar wrijven en krabben.

2 maanden geleden

Ben je niet toevallig recent overgestapt op een ander vitamine supplement? Daar bleek het bij mij van te komen, was allergisch voor een andere variant van foliumzuur.. daar zit verschil in blijkbaar

2 maanden geleden

Reactie op miewie

Ben je niet toevallig recent overgestapt op een ander vitamine supplement? ...
Nou moet eerlijk bekennen dat ik bij week 4 erachter kwam dat ik zwanger ben. Ik ben namelijk onverwachts zwanger dus slikte geen vitamine supplementen. Slik nu dus sinds 4 juni Davitamon compleet zwanger. Wellicht komt het dan inderdaad daardoor dat mijn lichaam moet wennen?

2 maanden geleden

Bij mij werd het steeds erger, nadat ik een ander supplement ben gaan gebruiken was het binnen drie dagen helemaal weg. Misschien de moeite waard om te proberen😊 Met die van de Kruidvat heb ik geen issues in ieder geval, Davitamon nooit geprobeerd. Bij mij ging het mis bij de Mompwdr supplementen..