16 Reacties

3 maanden geleden

Hoi hoi! Ik ben nu 29 en in verwachting van ons tweede kindje, ik werd moeder op mijn 24ste. Je symptomen zullen wel vaker schommelen en dat is niks om je druk over te maken 😊 in het begin had ik ook veel krampen, rugpijn en last van mijn bekken. De verloskundige zei toen dat dit normaal is, je lichaam is zich aan het voorbereiden. Pas als de krampen zo erg zijn dat je niet meer kunt staan moet je bellen. Sinds een week ben ik alleen heel de dag misselijk maar ik kan gelukkig nog wel eten dus is fijn. Mama wordt je vanzelf, daar groei je in. Vertrouw maar op je instinkt en je zal merken dat het helemaal goed komt! Toen ons dochtertje werd geboren heb ik het helemaal op me af laten komen, ik had geen verwachtingen en nog steeds geniet ik er volop van om mama te zijn. Ik vind het soms bizar als ik me denk hoeveel invloed z’n klein kindje op je leven heeft, in een positieve zin natuurlijk 💛 Geniet lekker van je zwangerschap en mijn tip, laat het allemaal lekker op je af komen! Liefs

3 maanden geleden

Reactie op Irissdw

Hoi hoi! Ik ben nu 29 en in verwachting van ons tweede kindje, ik werd mo ...
gefeliciteerd met je 2de kleintje! Dit zei mijn vriend ook dat het normaal is dat t schommelt maar denk dat t misschien best normaal is dat ik t zo spannend vind haha! Denk inderdaad dat t allemaal van zelf komt.☺️

3 maanden geleden

Hi! Ik was 21 toen ik mijn 1e kreeg. Nu zwanger van de 2e op 22 jarige leeftijd. Je mag me altijd een berichtje sturen! 😘

3 maanden geleden

Reactie op Lknip01

Hi! Ik was 21 toen ik mijn 1e kreeg. Nu zwanger van de 2e op 22 jarige leef ...
ik heb je een vriendschap verzoek gestuurd!

3 maanden geleden

Hey lieve Anouk, Mijn naam is Lola, Ik ben 20 jaar oud en nu 8 weken zwanger van ons eerste kindje. Ik heb helemaal geen symptomen, best wel spannend vind ik dat. Maar ik probeer mezelf voor te houden om daar juist van te genieten🥰 je mag me gerust een volgverzoek sturen om als jonge mama's to be te kunnen kletsen als je wil😘

3 maanden geleden

Reactie op LolavK0402

Hey lieve Anouk, Mijn naam is Lola, Ik ben 20 jaar oud en nu 8 weken zwange ...
Vet leuk heb je verzoek gestuurd!

3 maanden geleden

Reactie op anoukfeenstra

gefeliciteerd met je 2de kleintje! Dit zei mijn vriend ook dat het normaal ...
Dat je het spannend vindt is zeker normaal! Ik vind het voor de tweede keer ook weer spannend 😊 Ik probeer me vast te houden aan de gedachten dat ik NU zwanger ben en daar lekker van moet genieten.

3 maanden geleden

Reactie op Lknip01

Hi! Ik was 21 toen ik mijn 1e kreeg. Nu zwanger van de 2e op 22 jarige leef ...
Wow bizar ik letterlijk ook! 20 zwanger 21 bevallen 21 zwanger en 22 bevallen als het goed gaat!

3 maanden geleden

En Anouk je mag altijd even je hart luchten, spanning is heel normaal.

3 maanden geleden

Hallo jonge mama , Jou symptomen gaan op en neer, dat is helemaal normaal, niet druk om maken hoor ! Ik ben zelf niet zo jong meer (35) maar ik kreeg mijn eerste kind toen ik 17 was, dus mocht je vragen hebben, laat maar weten! Fijne dag vandaag 🌷

3 maanden geleden

Helemaal niet gek allemaal! Hoe oud je ook bent elke zwangerschap blijf je denken en jezelf soms gek maken! Ben zelf zwanger geworden op mijn 16e en 17e bevallen van onze 1 e dochter! Toen was ik niet zo heeel bang als nu ik 28 ben, ondertussen al 2 andere dochtertje gekregen en nu bijna 6 weken van een tweeling! Gewoon positief blijven goed aan jezelf denken alles komt goed je kunt het !💪💋

2 maanden geleden

Reactie op Anna1207

Helemaal niet gek allemaal! Hoe oud je ook bent elke zwangerschap blijf je ...
Dat dus! Ik kreeg onze eerste op m’n 17e, maar zo bang en spannend dat ik het nu vind, heb ik bij de andere twee echt niet gehad. Tuurlijk je weet wat er gaat komen, maar de spanning of alles goed blijft gaan is zoveel meer.

2 maanden geleden

Ik heb we de eerste week heel relaxed en nu ga ik alle kanten op. Ik ben voor de tweede keer zwanger en ik vind het ook weer zo spannend. Dus is helemaal niet zo gek hoor! Het is ook gewoon spannend 😘 Bij de zwangerschap van m’n eerste dacht ik de hele zwangerschap hoe ga ik dat eigenlijk doen als de baby geboren wordt. Ik kon het totaal niet voor me zien maar toen ze er eenmaal was, was het de meest normale zaak van de wereld. Misschien kun je bij de verloskundige kijken of er van die praatgroepjes zijn met andere (nieuwe mama’s). Komt goed met jou 😘

2 maanden geleden

hier zwanger van nummer 2 en amper symptomen en vind ook weer heel spannend mijn eerste ook eigenlijk geen symptomen gehad bij 1e dacht ik ook echt hoe ga dit allemaal doen en zo spannend maar toen hij er eenmaal was ging het zo vanzelf of was het altijd al zo geweest echt waar lieve mama het komt allemaal goed❤

2 maanden geleden

Hi, Ik ben 24 en zwanger van ons eerste kindje. Ik merk dat ik er super veel mee bezig ben en ook best wat stress ervaar.. ook heb ik mega last van misselijkheid en duizeligheid.. Ik vind het allemaal ook zo spannend. Ik heb mega veel ervaring met babies door mijn werk maar ik merk toch dat ik het erg spannend vind. Dat komt denk doordat ik echt veranderingen aan mezelf voel en ook spanning bij mijn vriend. Woensdag hebben we de eerste echo.. hopen op een kloppend hartje en dat ik daarna wat meer gerust ben..

2 maanden geleden

Reactie op NV

Hi, Ik ben 24 en zwanger van ons eerste kindje. Ik merk dat ik er super ve ...
Ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd.