16 Reacties
23 dagen geleden
Mag ik even een kritische vraag stellen? 🙈
Met 22 weken is het al best duidelijk te zien of het een jongen of meisje is. Wil je het dan echt weten als je met je man hebt afgesproken dat jullie het een verrassing laten? (We zijn natuurlijk geen artsen hier, maar veel kunnen het wel vergelijken met hun eigen echo en vertellen wat ze zien)
23 dagen geleden
Reactie op Fier
Mag ik even een kritische vraag stellen? 🙈
Met 22 weken is het al best dui ...
Dat mag je zeker , maar ben gewoon erg nieuwschierig wat iedereen denkt. Inmiddels ben ik ok alweer 24.6 vandaag de foto was idd van 22 weken. Maar nog steeds erg nieuwschierig en kan het niet los laten vandaar dat ik het hier vroeg..
23 dagen geleden
Reactie op Lana Lane
Dat mag je zeker , maar ben gewoon erg nieuwschierig wat iedereen denkt. In ...
Ik snap je nieuwsgierigheid helemaal hoor, en je moet natuurlijk zelf weten wat je vraagt haha, dus verder geen oordeel, was vooral benieuwd of je het in dit geval echt wil weten:)
21 dagen geleden
Reactie op Lana Lane
Jaaa ik wil het eigelijk heel graag weten al van het begin af aan
Bespreek het eens met hem. Ik las van iemand in de groep waar de een het wilde weten en de ander niet. Dus de een weet het en de ander niet haha. Moet je wel je mond kunnen houden en niet stiekem spullen voor het ene geslacht gaan kopen.
Maar zou er zeker een gesprek over hebben.
21 dagen geleden
Reactie op Ikigai
Bespreek het eens met hem. Ik las van iemand in de groep waar de een het wi ...
Hahah jaa dat heb ik al heel veel keren gedaan.. Ik heb me er al 2 x aan gehouden dit is de derde en nu vind ik het enorm moeilijk.. Maar hij blijft wel bij zn standpunt dat hij het gewoon niet wil weten.