6 Reacties

7 dagen geleden

Ik ben een Joolz fan. Ik had 8 jaar geleden de Joolz day en gisteren heb ik de Joolz geo3 besteld. Ze zijn tot zondag 10% goedkoper. Met de maxi cosi plaza + heb ik geen ervaring. Ik zag wel dat er een special edition is van de Joolz geo3 die nu €799 kost.

7 dagen geleden

Ik heb de joolz day 5 gekocht! Bij de winkel van asten in Tilburg heeft hele goede deals want ze gaan de winkel verbouwen. Wij hebben de joolzday 5 helemaal compleet met adapters en maxicosi autostoeltje en z’n 360°! Base allemaal voor 1 prijs! €1500 totaal. Nog nergens zo goedkoop gezien. Verder hebben ze ook andere merken met leuke deals, niet zo zielige 10% korting

7 dagen geleden

Heb geen echte ervaring met de maxi cosi, maar wij hebben toen bij zo’n grote babywinkel zo goed als alle wagens geprobeerd ivm de lengte van mijn vriend 😂 voor ons is het de joolz geo3 geworden. Deels vanwege de stang die heel hoog kan voor hem, en hoe hoog de bak/stoel met het kind zit. Maar ook het comfort waarmee de wagen rijd. Hebben hem al in huis en even uitgeprobeerd, maar ik ben er echt heel blij mee. In onze omgeving hebben we 2 andere stellen met een joolz, ook die zijn er zeer over te spreken

7 dagen geleden

Ik denk dat er met Black friday binnenkort weer meer kortingen gaan komen maar ik kon niet meer wachten 🫢

7 dagen geleden

Ik heb de maxi cosi plaza+, nog niet in gebruik maar vanwege de hoogte, prijs en uiterlijk sprak deze mij erg aan. Hij klapt makkelijk in, de banden kunnen niet slap en rijd (voor nu) soepel, de reiswieg is lekker ruim en zit op een mooie hoogte. Persoonlijk vond ik de maxi cosi ook de mooiste eruit. Voor mij was de prijs uiteindelijk echt doorslaggevend. Met alle accessoires was ik €800,- kwijt.