9 Reacties

2 maanden geleden

Hoi hoi Ik zou zelf een peuter kamer dan kopen zodat hij een tussen stap heeft , vind een 1 persoons bed voor zo n kleintje nog veels te groot. Wij hebben dit met ons dochtertje toendertijd wel gedaan een tip om te kijken bij Ikea hebben ze leuke peuter bedden.

2 maanden geleden

Onze dochter zal net 2 jaar zijn als de volgende geboren wordt en wij gaan proberen om ze in een vloerbed te laten slapen 🤗

2 maanden geleden

Ik ben inmiddels in verwachting van nummer 3. Wij hadden voor onze oudste destijds een peuterbed gekocht. Voelen ze zich toch groot maar ook geborgen. Gelijk een mooie stevige houten peuterbed aangeschaft met een rand, ook aan de instap kant, zodat ze er niet uit kon vallen. De tweede heeft het ook weer gebruikt en nummer 3 kan het later ook gebruiken!

2 maanden geleden

Ons zoontje is dan ook 19 maanden als deze kleine komt. Wij kopen alles nieuw voor de 2de ik vind hem dan ook nog te jong voor in een groot bed. En zijn bedje die we hebben kun je soort van ombouwen dat hij er zelf uit zou kunnen. En een commode vind ik sws fijn dus die blijft ook gewoon op zijn kamer. Dus de baby krijgt straks zijn eigen spulletjes.

2 maanden geleden

Reactie op nice88

Hoi hoi Ik zou zelf een peuter kamer dan kopen zodat hij een tussen stap h ...
Dankje! Ik vind een 1 pers. Bed ook echt te groot denk ik. We gaan een peuterbed zoeken!

2 maanden geleden

Ondertussen zwanger van de derde maar onze andere kinderen schelen 19 maanden. Wij hebben een tweedehands ledikant gekocht voor de oudste. De jongste sliep toch nog een tijd bij ons dus hoefden we eerst verder geen extra meubels aan te schaffen. De oudste heeft nog lekker geslapen in het ledikant tot bijna 3 jaar. Ik ben persoonlijk namelijk niet echt van peuterbedden/tussenbedden

2 maanden geleden

Onze zoon is bij de geboorte van de baby 23 maand (dus 2) wij doen hem wel gewoon dan op het grote bed en gaan dit van te voren oefenen. Als het echt nog niet lukt koop ik wel een ledikant erbij maar ik ga ervanuit dat het na een paar nachten wennen we lukt!

2 maanden geleden

Een grond bed misschien?

2 maanden geleden

Onze oudste is bijna 2 als de jongste geboren zal worden, en wij willen gaan proberen voor een grondbed :) we nemen dan wel een groot bed zodat we ernaast kunnen liggen als het nodig is, en de jongste slaapt waarschijnlijk ook het eerste jaar bij ons, net als zijn oudere broer nu nog regelmatig doet dus haast heeft het niet :)