16 Reacties

22 dagen geleden

Is het geen bekkeninstabiliteit? Ik heb het nu ook steeds meer sinds de buik groeit. En het kan dus wel blijven, dan heb je dus te veel gedaan.

22 dagen geleden

Reactie op Mysecret

Is het geen bekkeninstabiliteit? Ik heb het nu ook steeds meer sinds de bui ...
Sorry ik bedoel links IN mijn buik niet van mijn buik. Ik kan moeilijk teveel doen want moet rust houden, beetje rondstappen doe/mag ik nog wel. Bekkenpijn kan je toch niet voelen in je buik of kan dat wel?

22 dagen geleden

Bij twijfel zou ik persoonlijk even bellen. Ik ken bandenpijn alleen van pijn rond de liezen/schaamstreek. Dit hield bij mij toen wel een paar dagen flink aan, ook rusten hielp toen niet. Maar mijn gynaecoloog zei toen wel; als je dit nog eens hebt, wil ik je zien, om uit te sluiten dat het niets anders is (verhoogde kans op vroeggeboorte dus baarmoederhals wordt hier ook goed in de gaten gehouden)

22 dagen geleden

Reactie op Fier

Bij twijfel zou ik persoonlijk even bellen. Ik ken bandenpijn alleen van pi ...
Overigens ben ik toen langsgeweest en was er niets aan de hand. Maar toch. Je kan altijd even bellen voor overleg toch? Wellicht kunnen ze je al vertellen wat het kan zijn en hoef je niet langs te komen?

22 dagen geleden

Reactie op Fier

Overigens ben ik toen langsgeweest en was er niets aan de hand. Maar toch. ...
Ik heb gebeld en ik mag om 16u naar de spoedconsultaties komen.

22 dagen geleden

Reactie op Iris_x

Ik heb gebeld en ik mag om 16u naar de spoedconsultaties komen.
Hopelijk is het niets geks! Succes vanmiddag 🍀

22 dagen geleden

Reactie op Fier

Hopelijk is het niets geks! Succes vanmiddag 🍀
Mss terug een blaasontsteking? Dat had ik enkele weken geleden. Dankjewel 🍀

22 dagen geleden

Ik vond net dit online. Mss is het dan toch bandenpijn

22 dagen geleden

Grote kans dat het je banden zijn. Je baarmoeder ‘hangt’ ook en daar komt natuurlijk nu ook steeds meer gewicht in. Advies zal waarschijnlijk zijn meer rust nemen. Succes

22 dagen geleden

Reactie op Iris_x

Ik vond net dit online. Mss is het dan toch bandenpijn
misschien wel, al vind ik de navel wel hoger klinken dan de onderbuik. Kan goed zijn dat het gewoon bandenpijn is natuurlijk, maar ik zou in jouw situatie geen risico nemen en het gewoon even laten checken:)

21 dagen geleden

Reactie op Fier

misschien wel, al vind ik de navel wel hoger klinken dan de onderbuik. Kan ...
Wat het precies is kon ze moeilijk zeggen maar mijn baarmoederhals is alweer verkort van 2,5 naar 2,2-2,3 cm☹️ ze wilden mij eventueel opnemen maar omdat mijn afspraak met mijn gynaecoloog sowieso staat dinsdag 1/10 hebben ze mij naar huis laten gaan met instructies; bellen bij buikpijn, harde buiken of bloedverlies. Dan afhankelijk van wat ze zien op dat moment nemen ze mij wel of niet op en anders sowieso dinsdag kijken hoe de situatie is. Ze zouden dan een cerclage plaatsen als ik aan de voorwaarden voldoe, waaronder geen bloedverlies. Dit heb ik af en toe nog een beetje maar gelukkig al veel minder dus hopelijk gunstig genoeg om een cerclage te plaatsen. We zijn wel geschrokken had mij hier eigenlijk totaal niet aan verwacht. Ik rust al zoveel, ik stap alleen nog af en toe rond maar ze zeiden dat nog meer rust houden geen zin zou hebben, dat zou niet bewezen zijn. :/

21 dagen geleden

Reactie op Iris_x

Wat het precies is kon ze moeilijk zeggen maar mijn baarmoederhals is alwee ...
10 dagen geleden was het stabiel gebleven op 2,5 tegenover 2 weken daarvoor dus we waren er gerust in😔

21 dagen geleden

Reactie op Iris_x

Wat het precies is kon ze moeilijk zeggen maar mijn baarmoederhals is alwee ...
Oh nee wat rot zeg! Wat een spanning zullen jullie in zitten. Hopelijk blijft het rustig tot in ieder geval dinsdag en kan een cerclage de uitkomst zijn.

21 dagen geleden

Reactie op Iris_x

Wat het precies is kon ze moeilijk zeggen maar mijn baarmoederhals is alwee ...
Jeetje wat ontzettend naar zeg!! Dat je zo vroeg al een verkorte baarmoederhals hebt.. 😢. Ik hoop echt dat het met die cerclage en voldoende rust lang genoeg gerekt kan worden🙏🏼

17 dagen geleden

Reactie op Iris_x

Wat het precies is kon ze moeilijk zeggen maar mijn baarmoederhals is alwee ...
Hé hoe gaat het nu?

16 dagen geleden

Reactie op Fier

Hé hoe gaat het nu?
Hey, voorlopig is het hetzelfde gebleven nu terugover vorige week. Maar de angst zit er serieus in, het bloeden blijft ook zowat duren. Ik zie je dagboekmoment net trouwens, damn!! Wat zal je geschrokken en bang zijn! Wilde je een bericht sturen maar het lukt niet om een of andere reden. Wil je veel moed en kracht wensen!!! 😔🍀♥️