Hi allemaal..
Op 26 april als laatst echt menstruatie gehad. Toen test gedaan op 24 mei. Deze bleek positief maar wel hele lichte streep. Had daarna een test van het Kruidvat gedaan met weken indicator. Deze gaf aan 2+ weken.. 31 mei begon het bloeden en dacht ik oké een miskraam (ondertussen de 4de). Na 2 dagen weer een rest gedaan en deze was negatief. Het bloeden stopte 6 juni ongeveer. Nu wachtte ik op mn menstruatie en deed een test. Deze gaf dik positief aan. Ook daarna weer een weken indicator van het Kruidvat gedaan en deze geeft aan 4+ (online lees ik dat je er dan 2 weken bij moet tellen)
Ik snap er niks meer van. Had ik wel een miskraam of niet? Ben ik nu al ruim 9 weken zwanger of nog maar 4? Ik heb haast geen symptomen (mijn eerste zwangerschap was meteen erg heftig) dus ik snap het niet. Iemand dit eerder meegemaakt?
Ik kwam er dit weekend allemaal achter dus morgen bel ik de huisarts.. helaas ben ik aankomende dagen mega druk met erg veel afspraken dus ik weet niet wanneer ik een echo kan krijgen 😭