14 Reacties
8 maanden geleden
Nekje voelen en je kindje in de gaten houden. Gisteren thuis enkel een lange mouwen romper, hier eerst een dun boxpakje overheen gedaan voor buiten, maar mijn baby werd al snel onrustig dus boxpakje uit en een dun dekentje over de beentjes ter bescherming van de zon. Dit ging goed.
8 maanden geleden
Ik had gisteren een korte mouwen romper, shirt met korte mouwen en een lange broek aan getrokken. Hier had de kleine het heerlijk mee. Vannacht een wollenrompertje met lange mouw en een tog 1 slaapzak. Meneer sliep voor het eerst 7u achter elkaar dus was helemaal goed.
8 maanden geleden
Hier gisteren een korte mouwen romper met linnen broekje. Eind van de dag alleen nog maar romper (thuis). In de avond katoenen lange mouwen romper, pyjama broekje en tog 1 inbakerdoek. Is bij ons vrij warm binnen
8 maanden geleden
Dit is echt heel erg kindsafhankelijk! Is zo lastig afkijken bij een ander. Ik ken babies die iets ouder zijn die gister nog een trui droegen en babies die het met alleen een romper deden馃き
Vooral snachts. Het ene huis is veel warmer als het andere, en het ene kindje heeft het sneller koud als de ander. Bij ons is het bijvoorbeeld al 23 graden op de slaapkamer, dus heb een romper korte mouw, dun lang broekje en shirt lange mouwen met een dunne zomerslaapzak zonder mouwen. Maar als je huis heeel goed is ge茂soleerd en nu boven nog maar 18 graden is zal dat weer anders zijn.
Nekje voelen is de beste graadmeter, en je wordt er dan vanzelf handiger in! Maar over het algemeen: beter iets te koud dan te warm.
8 maanden geleden
Die van mij ligt al de hele dag; nu nog steeds in alleen z鈥檔 luier. Als we naar buiten gaan krijgt de korte mouwen romper aan verder niets. Met het slapen in de nacht had hij gisteren een dunne lange mouwen romper en slaapzak 0,5 tog. Nu is het binnen bij ons ook wel 23 graden s nachts. Inderdaad nekje voelen. Liever iets te koud dan ge warm. Ze zeggen ook wel. Een cold baby cries and a hot dies. Klinkt hard maar die tekst heb ik altijd in m鈥檔 hoofd haha. Maar ons kleintje heeft het sws snel warmer