7 Reacties

één maand geleden

Dit kan zeker! Ik voel m’n meisje ook heel goed zitten en weet zo dus ook altijd direct haar hartje te vinden met de doppler! Lekker genieten van die dingen 🩷

één maand geleden

Ik voel ook een bobbel/ bal, maar mij zeggen ze dat dit nog niet je baarmoeder is en toch echt je darmen die van plek verschuiven. De baarmoeder zou nog niet hoog genoeg zitten om te voelen.

één maand geleden

Ik voel het kindje al zitten van heel vroeg in de zwangerschap, altijd links in m’n lies, dit voelde ik wanneer ik me moet bukken ofzo. Nu ben ik bijna 11 weken en voel ik het nog beter zitten links bij bepaalde bewegingen. De baby zit ook links er met de echo wordt gekeken dus ik ben hier zeker van😀

één maand geleden

Reactie op Ikigai

Ik voel ook een bobbel/ bal, maar mij zeggen ze dat dit nog niet je baarmoe ...
Hangt er natuurlijk ook vanaf of je begin of eind februari uitgetekend bent. Vanaf 12 weken komt de baarmoeder achter je schaambot uit dus we zitten met z'n allen nu net daarvoor of net daarna 😁 Ik heb dit zelf vooral als mijn blaas vol is en ik op mijn rug lig. De laatste week ook steeds beter als mijn blaas niet heel vol is (maar wel op mijn rug lig). Allebei de keren aan de linkerkant ook.(hoewel hij nu ineens meer naar rechts ligt, dus misschien kan dat ook wisselen?). De bobbel wordt ook elke week groter.🥰 Vorige zwangerschap ook gehad! Als ik sta nog voel ik het nog niet echt, maar er zit bij mij ook wel een laagje vet overheen 🤣 vorige zwangerschap begon ik dat denk ik wel ook rond de 14/15 weken te voelen. Ik heb hier natuurlijk ook niet voor gestudeerd dus misschien is het inderdaad wat anders, maar ik denk zelf echt dat het de baarmoeder is.😍
Ik had dit ook nagevraagd bij 11w2 d tijdens de echo omdat ik het voor mij gevoel ook al voelde. Echter zei de gynaecoloog dat het kindje de baarmoederwand op dit termijn nog niet raakt omdat het zo klein is dus dat was onwaarschijnlijk volgens haar.

één maand geleden

Reactie op Mama-sterEmma

Hangt er natuurlijk ook vanaf of je begin of eind februari uitgetekend bent ...
Ik voelde het vanaf 12 en een halve week, nu met 13+2 nog steeds., maar zou dan dus net boven je schaambot zitten en nog niet genoeg om een volledige bobbel te geven? Geen idee het is lastig weten bij zo'n prille zwangerschap 😅 als we nu eens in ons lichaam zouden kunnen kijken!

één maand geleden

Reactie op Ikigai

Ik voelde het vanaf 12 en een halve week, nu met 13+2 nog steeds., maar zou ...
Ja inderdaad haha. Zou wel leuk zijn als je een keer kon zien wat je nou voelt. Ik merk wel echt verschil of ik een volle blaas heb of niet hoor. Dan wordt je baarmoeder iets omhoog geduwd volgens mij. Maar zeker weten of ik echt mijn baarmoeder voel doe ik natuurlijk ook niet. Ook geen idee wat er precies met je darmen gebeurd in deze fase.