29 Reacties

vorige maand

Haha hier ben ik blij dat het eindelijk een beetje groeit bij mijn zoontje 😂 hier lacht de kapper ons voorlopig nog uit als we komen denk ik , dus ik kan je er niet mee helpen.

vorige maand

Ik ben al twee keer geweest 😅 eerste keer was rond de 6 maanden. Mijn zoontje is met een volle bos met haar geboren wat nooit is uitgevallen.

vorige maand

Mijn zoontje heeft krulletjes en soms ziet het er heel grappig uit. Mijn man wilt heel graag nu al naar de kapper. Maar heel veel mensen uit mijn omgeving adviseren pas vanaf 1 jaar. Ik weet niet waarom…

vorige maand

Reactie op youssragh

Mijn zoontje heeft krulletjes en soms ziet het er heel grappig uit. Mijn ma ...
Dan is hij geen baby meer 🤪

vorige maand

Hier heb ik zelf geknipt. Door uitvallen en nieuwe groei had ze zulke lelijke pieken gekregen. Dus die pieken gekortwiekt. Verder afhankelijk van het kapsel wanneer het nodig is. Zo verschillend per kind

vorige maand

Ik ben van plan het binnenkort zelf bij te punten. Meneer heeft lange pluimen die op z’n oren liggen en verdwaalde lange haren achter op z’n hoofdje 🤣

vorige maand

Wij zijn al twee keer geweest, gewoon naar de Barber. Ging hartstikke goed, zij adviseerde ook om zo vroeg mogelijk te gaan en dan afhankelijk van hoe snel het groeit 1 keer in de maand terug te komen zodat ze niet angstig worden

vorige maand

Kale knikker hier nog hahaha

vorige maand

Reactie op Celinevns

Wij zijn al twee keer geweest, gewoon naar de Barber. Ging hartstikke goed, ...
Ik vind dat echt een "ik wil geld verdienen" advies 😅 zowel de 1x per maand als de eventuele angst voorkomen

vorige maand

Wij hebben het laatst gewoon zelf gedaan . Had zo’n lange kuif dat het ondertussen in z’n ogen ging zitten. Op dat punt besloten het zelf even bij te werken haha. Voor die paar puntjes kunnen we het prima zelf! Scheelt weer wat in de portemonnee 😃

vorige maand

Reactie op MoederKippie

Ik vind dat echt een "ik wil geld verdienen" advies 😅 zowel de 1x per maan ...
Haha misschien wel🤷🏽‍♀️ wij gaan toch eens in de maand met hem, hij gaat lekker met papa mee. Allebei weer een lekker fris koppie

vorige maand

Ons zoontje heeft een mooie volle bos. We hebben het 2 maal nu een beetje bij getrimt met de tondeuze

vorige maand

Wij zijn vorige week voor het eerst geweest en echt blij dat we zijn gegaan. Wij hebben veel kapsters in de familie dus dat maakte het wel iets makkelijker. Konden lekker de tijd nemen

vorige maand

Reactie op Celinevns

Wij zijn al twee keer geweest, gewoon naar de Barber. Ging hartstikke goed, ...
Ik snap dat zij dat adviseert 🤑

vorige maand

Ik denk oprecht gewoon als jij vind dat het nodig is? Haha Als je van een kort gestyled kapsel houdt, lekker naar de kapper gaan!🤭

5 dagen geleden

Wie zijn er al naar de kapper geweest? Ons dochtertje heeft een flinke bos haar en in principe kunnen we het natuurlijk laten groeien. Haar haar groeit echter naar voren 😂 dus de voorste plukken hangen tot aan haar neus als we het niet vastdoen. Erg onhandig. Is het de moeite om alleen voor de ‘pony’ naar de kapper te gaan? Of zal ik zelf een poging wagen hahaha?

5 dagen geleden

Reactie op Senn1995

Wie zijn er al naar de kapper geweest? Ons dochtertje heeft een flinke bos ...
Wij zijn vorige week met onze dochter geweest om de voorste lok korter te maken zodat het niet meer in haar ogen hing. Heb het gecombineerd met eigen kappersbezoek. Papa nam de kleine weer mee naar huis. Hoefde niks te betalen.

5 dagen geleden

Ik ben al 2 keer geweest en hij moet echt binnenkort weer 😅

5 dagen geleden

Reactie op Senn1995

Wie zijn er al naar de kapper geweest? Ons dochtertje heeft een flinke bos ...
Ik knip het zelf! Een week later was het 2x zo vol en lang 😵‍💫. Het klopt dus echt wat ze zeggen: puntjes knippen bevordert de haargroei. (Dat ging er bij mij nooit in...)

5 dagen geleden

Reactie op Kiimi

Ik knip het zelf! Een week later was het 2x zo vol en lang 😵‍💫. Het klo ...
Wij doen het ook zelf! Hier inmiddels 1 1/2 maand terug en d’r lijkt echt nog niks bijgekomen. Dus hier geldt dat echt niet haha