29 Reacties
vorige maand
Haha hier ben ik blij dat het eindelijk een beetje groeit bij mijn zoontje 😂 hier lacht de kapper ons voorlopig nog uit als we komen denk ik , dus ik kan je er niet mee helpen.
vorige maand
Ik ben al twee keer geweest 😅 eerste keer was rond de 6 maanden. Mijn zoontje is met een volle bos met haar geboren wat nooit is uitgevallen.
vorige maand
Reactie op youssragh
Mijn zoontje heeft krulletjes en soms ziet het er heel grappig uit. Mijn ma ...
Dan is hij geen baby meer 🤪
vorige maand
Hier heb ik zelf geknipt. Door uitvallen en nieuwe groei had ze zulke lelijke pieken gekregen. Dus die pieken gekortwiekt.
Verder afhankelijk van het kapsel wanneer het nodig is. Zo verschillend per kind
vorige maand
Reactie op Celinevns
Wij zijn al twee keer geweest, gewoon naar de Barber. Ging hartstikke goed, ...
Ik vind dat echt een "ik wil geld verdienen" advies 😅 zowel de 1x per maand als de eventuele angst voorkomen
vorige maand
Wij hebben het laatst gewoon zelf gedaan . Had zo’n lange kuif dat het ondertussen in z’n ogen ging zitten. Op dat punt besloten het zelf even bij te werken haha. Voor die paar puntjes kunnen we het prima zelf! Scheelt weer wat in de portemonnee 😃
vorige maand
Reactie op Celinevns
Wij zijn al twee keer geweest, gewoon naar de Barber. Ging hartstikke goed, ...
Ik snap dat zij dat adviseert 🤑
5 dagen geleden
Wie zijn er al naar de kapper geweest? Ons dochtertje heeft een flinke bos haar en in principe kunnen we het natuurlijk laten groeien. Haar haar groeit echter naar voren 😂 dus de voorste plukken hangen tot aan haar neus als we het niet vastdoen. Erg onhandig. Is het de moeite om alleen voor de ‘pony’ naar de kapper te gaan? Of zal ik zelf een poging wagen hahaha?
5 dagen geleden
Reactie op Senn1995
Wie zijn er al naar de kapper geweest? Ons dochtertje heeft een flinke bos ...
Wij zijn vorige week met onze dochter geweest om de voorste lok korter te maken zodat het niet meer in haar ogen hing. Heb het gecombineerd met eigen kappersbezoek. Papa nam de kleine weer mee naar huis. Hoefde niks te betalen.
5 dagen geleden
Reactie op Kiimi
Ik knip het zelf!
Een week later was het 2x zo vol en lang 😵💫. Het klo ...
Wij doen het ook zelf! Hier inmiddels 1 1/2 maand terug en d’r lijkt echt nog niks bijgekomen. Dus hier geldt dat echt niet haha