13 Reacties

6 dagen geleden

Voor zover ik weet is dat altijd (als het niet in het weekend valt) precies een week van te voren. Dat was ook zo bij mijn 2e .

6 dagen geleden

Ik krijg een keizersnede met 38 weken. Ik denk dat keuze afhangt van de situatie. Er is wel tegen mij gezegd dat 38 weken echt wel de ondergrens is.

5 dagen geleden

Ik krijg met 37 weken een geplande keizersnede ivm complicaties vanwege laagliggende placenta (5cm over de uitgang)

5 dagen geleden

Dat ligt eraan wat de reden is van de geplande keizersnede. Waarom vraag je het niet aan de gynaecoloog?

5 dagen geleden

Reactie op ibelinos

Ik krijg met 37 weken een geplande keizersnede ivm complicaties vanwege laa ...
Bij mij is dit vrijdag ook ontdekt, mag ik je een bericht sturen? Ik ben er zo onzeker van geworden

4 dagen geleden

38+5 vanwege stuitligging ;)

4 dagen geleden

Reactie op MarleenÇ

Bij mij is dit vrijdag ook ontdekt, mag ik je een bericht sturen? Ik ben er ...
Hier hetzelfde! Bijna 2 cm over de uitgang. Kans dat het nog bijtrekt werd heel klein geschat

4 dagen geleden

Reactie op Suuz90abc

Hier hetzelfde! Bijna 2 cm over de uitgang. Kans dat het nog bijtrekt werd ...
Wanneer hebben ze hier een definitief besluit over genomen? Ik heb ook de placenta over het geboortekanaal liggen maar ze zei dat dit vaak nog bijtrekt.

4 dagen geleden

Reactie op Suuz90abc

Hier hetzelfde! Bijna 2 cm over de uitgang. Kans dat het nog bijtrekt werd ...
Bij mij zeggen ze dus bij dit termijn dat het een grote kans is dat het bijtrekt. Ik ga straks naar de gynaecoloog om het nog na te vragen want ik hoor hele verschillende verhalen.

4 dagen geleden

Reactie op Joycani

Dat ligt eraan wat de reden is van de geplande keizersnede. Waarom vraag je ...
Ik heb een totaal ruptuur gehad waar ik helaas nu nog klachten van heb ,waardoor ze een vaginale bevalling niet aandurven. Ik heb over 4 weken pas een gesprek over en hoe en wat helaas.

4 dagen geleden

Reactie op Lana Lane

Ik heb een totaal ruptuur gehad waar ik helaas nu nog klachten van heb ,waa ...
Pff vervelend zeg! Hopelijk kunnen de klachten nog verdwijnen. Omdat er verder geen risico voor jou of je kindje is om de zwangerschap uit te dragen (buiten dan de bevalling zelf) verwacht dat ze niet eerder dan 39 weken zullen inleiden. Maar ik zou het vooral vragen!

4 dagen geleden

Reactie op Joycani

Pff vervelend zeg! Hopelijk kunnen de klachten nog verdwijnen. Omdat er ver ...
Oke dank je wel. Ja ga ik zeker vragen haha maar moest nog zolang wachten ik dacht ik vraag het hier even. Dank je wel vor je reactie!!

3 dagen geleden

Reactie op amberino

Wanneer hebben ze hier een definitief besluit over genomen? Ik heb ook de p ...
Ik ben nu 22 weken, de gynaecoloog heeft vooral gezegd dat de kans heel erg klein is dat het voldoende optrekt omdat de placenta er 1,7 cm overheen ligt. En dan dus nog 2cm verder moet dus bijna 4 cm. En dat zien ze in de praktijk heel weinig werd mij gezegd