7 Reacties

20 dagen geleden

Ik heb een gewone kruik gebruikt met heet water. Dit was ook geadviseerd door de vk wegens mijn enorme bandenpijn en onderrug.

20 dagen geleden

Reactie op S09022025

Ik heb een gewone kruik gebruikt met heet water. Dit was ook geadviseerd do ...
En de warmte kan voor het kindje zeker geen kwaad?

20 dagen geleden

Jahoor kun je gewoon gebruiken. Wordt ook veel gebruikt bij bekkenklachten. Geheel veilig want je lichaamstemperatuur stijgt niet in zijn geheel zoals wanneer je bijvoorbeeld in bad/sauna gaat

20 dagen geleden

Reactie op Bosdieren

Jahoor kun je gewoon gebruiken. Wordt ook veel gebruikt bij bekkenklachten. ...
Ja daar maakte ik me dus zorgen om. Ik dacht doordat het kersenpitkussen dus in de onderrug ligt is dat toch vrij dicht tegen de baarmoeder waardoor deze misschien teveel opwarmt? Maar het gaat dus echt om de volledige lichaamstemperatuur eigenlijk?

20 dagen geleden

Reactie op Iris_x

Ja daar maakte ik me dus zorgen om. Ik dacht doordat het kersenpitkussen du ...
Neehoor daar hoef je echt niet bang voor te zijn dat het teveel opwarmt. Het gaat inderdaad om je gehele lichaamstemperatuur, dan word je bloed dunner en is de uitwisseling van voedingsstoffen naar de baby toe minder goed als je lichaamstemperatuur >39 graden is. Maar dat gaat echt niet gebeuren met een pittenzak 😁

20 dagen geleden

Nee hoor, hier een groot bloedhete-kruik-in-de-rug-liefhebber! Schijnt geen kwaad te kunnen ☺️

19 dagen geleden

Ik had met 18 weken ook rugpijn, de VK adviseerde een kruik omdat warmte hiertegen helpt. Het is bij mij over gegaan toen ik een zwangerschapskussen ging gebruiken voor de nacht