7 Reacties

2 maanden geleden

Mijn ouders werkte vroeger beide onregelmatig en wij hadden dus een oppas aan huis. Eventueel zou je nog kunnen kijken of een gastouder die ene dag in de week vroeger wil opvangen, die van ons doet dat ook wel als het een keer nodig is. Voor het weekend is dan weer lastiger, als is onze dochter ook in t weekend wel 1 of 2 keer bij de gastouder geweest in de afgelopen 2 jaar

2 maanden geleden

Ik werk op een kinderdagverblijf en wij zijn open van 06:45 tot 19:00. Je kunt natuurlijk altijd nog een gastouder benaderen want die zijn vaak een stuk flexibeler in tijden

2 maanden geleden

Reactie op Vlm

Ik werk op een kinderdagverblijf en wij zijn open van 06:45 tot 19:00. Je k ...
Toevallig niet in de omgeving Den Bosch 😉

2 maanden geleden

Reactie op Debdung

Toevallig niet in de omgeving Den Bosch 😉
Helaas, omgeving van Hardenberg .

2 maanden geleden

Reactie op Vlm

Ik werk op een kinderdagverblijf en wij zijn open van 06:45 tot 19:00. Je k ...
Haha, nou met uitzondering van mijn gastouder dan: van 8.00 tot 17.00 uur. Maar on topic: zou je je ouders kunnen vragen in het weekend? Opvang voor 7.00 uur in de buurt van je werk een optie, of dit op je werk bespreken?

2 maanden geleden

Wij hebben dit bij de oudste 2 gehad. Ik werk nog onregelmatig mijn man werkte toen offshore. 2 weken op en 2 weken af. Ik was dus 2 weken alleen met mijn dochters. Wij hadden een gastouder! Ik kon mijn dochters hier brengen om half 7. In de weekenden en als ik nachten had dan pasten de opa’s en oma’s op. Mijn man heeft nu een kantoor functie dus dit kindje kan wel naar een normaal kdv

2 maanden geleden

ik werk ook van 6:30 tot 14:30 onze 2 ousten gaan naar een gastouder wij mogen onze kindjes om 6:00 al brengen maar was zeer moeilijk te vinden iemand die zo vroeg begint