Er zijn her al zoveel topics over en heb ze zogoed als allemaal gelezen, maar ik raak er echt niet goed aan uit.
Wat is nu het verschil tussen een kinderwagen en een buggy? Zonder de rijswieg lijken ze me hetzelfde?
Ik heb een best groot (denk ik?) Eisenlijstje. Weet iemand welke merken hieraan voldoen? Zelf lijk ik er enkel te vinden die maar aan enkele punten voldoen.
- ik heb geen auto dus de kinderwagen moet makkelijk op de bus/ trein mee kunnen.
- liefst ook inklapbaar/ draagbaar eenmaal de rijswieg niet meer gebruikt wordt.
- zonder auto zal er dus ook veel gewandeld worden en ik zou hem heel graag in het bos en aan zee kunnen gebruiken (kan dit 眉berhaupt mee op het strand?). Er zijn hier ook veel paden met kiezelstenen en hobbels in de weg.
- veel opbergruimte voor boodschappen, maar dus ook alle spullen bij een daguitstap...
- liefst geen zwart en goede eventilatie gezien die het meest gebruikt zal worden in de warmere lente en zomer maanden (geboren in februari dus zal snel warmer zijn als we vaker naar buiten gaan).
Zelf vind ik er geen. De meeste met grote banden die goed zijn voor verschillende ondergronden hebben amper opbergruimte, de meeste opbergruimte vind ik bij kinderwagens met kleine banden, maar die werken dan vast niet goed in een bos/ kiezelstenen/ het strand...