75 Reacties
één maand geleden
Ik weet niet waar je woont, maar ik ben zelf uiteindelijk geslaagd bij the baby store (in Nieuwegein). Hun gaven echt persoonlijk advies afgestemd op onze wensen, mochten buiten de straat op met verschillende wagens om het verschil te voelen. Uiteindelijk met een kinderwagen die 100% naar onze wens was de deur uitgelopen en de prijs was daar ook veel gunstiger. Zijn veel beter geholpen dan welke "grotere" zaak!
één maand geleden
Reactie op JW_
Wij hebben de cybex priam uitgekozen en ik vind m echt geweldig 🤩 vond m o ...
Wij ook! Welke kleur doe je?
één maand geleden
Wij hebben uiteindelijk gekozen voor de Joolz geo3. Hebben ook lang getwijfeld om de Dubatti Two maar vonden uiteindelijk de Joolz wat minder robuust van uitstraling. Voor ons was het ook belangrijk dat het handvat verder omhoog kan en dan ook op zijn uiterst nog steeds goed stevig aanvoelt, en dat is zeker zo!
één maand geleden
Ik heb vorige week de Joolz geo3 besteld en die ga ik maandag ophalen 😊
8 jaar geleden had ik een Joolz en daar was ik heel tevreden over. Ik doe veel dingen te voet, zo ook mijn boodschappen en de ruimte die de geo3 heeft is echt heel fijn.
één maand geleden
Hier de joolz geo3, deels vanwege de stang die zowel relatief laag als ook heel hoog kan (vriend is 2.21) en die kan er perfect achter lopen zonder dat de kinderwagen niet meer stabiel aanvoelt.
Als we allebei een normale lengte hadden gehad waren we voor de bugaboo donkey mono gegaan, maar die zijn me toch een partij laag 😂 prachtige wagens, maar toen ik er eenmaal achter liep in de winkel viel me pas op hoe laag je kindje van je af ligt, en dan ben ik maar 1.70 😅 dus die viel meteen af
Bij de joolz ligt je kindje (bij gemiddelde lengte ouder 😂) lekker hoog en dichtbij 🥰 En verder zijn de accessoires, uiterlijk en stevigheid voor ons toch wel belangrijk en dit vonden we bij de joolz 😄
één maand geleden
Reactie op Zinnnzi
Wij twijfelen nog tussen de joolz day5, maxicosi fame en nuna demi next. Ie ...
Wij wilden in eerste instantie de maxicosi fame. Maar hij stuurt best zwaar en rijdt ook wel zwaar. Daarom is die bij ons afgevallen.
De Nuna, gaven ze in de winkel aan, is kwalitatief slechter dan Joolz, Bugaboo en maxicosi. Dus hebben we niet voor gekozen.
Joolz day 5 liep prima, maar wij vonden de Bugaboo Fox 5 het fijnst.
Heel wendbaar. Maar dat is echt maar net wat je fijn vindt 😊
Hopelijk heb je er iets aan!
Grootste tip, is uittesten in n babywinkel. Wij vonden babypark erg fijn, kregen we ook uitleg per kinderwagen.