75 Reacties
één maand geleden
Bugaboo 👌. Wij hebben nog de Fox 3, dus ik ga de 5 niet aanschaffen (want 99% hetzelfde. Echt, ik heb ernaast gestaan en ik zie het verschil niet 😅).
Die Bugaboo's voldoen gewoon aan alles wat je kunt wensen: goede vering, comfy baby, veel boodschappenruimte, makkelijk op te vouwen, goede banden waar je prima een bospad mee kunt bewandelen, makkelijk sturen. Eeeeeenige 'nadeel' is dat ie hierdoor best groot is, en niet in je Citroën C5 of Kia Picanto past 😉. Tenminste, niet in de kofferbak, en ik vind het wel gevaarlijk om rond te rijden met een groot los object (de kinderwagenbak) op de achterbank. Daar zou ik ook wel rekening mee houden!
Succes iedereen met z'n keuze :)
één maand geleden
Reactie op Kiimi
Bugaboo 👌. Wij hebben nog de Fox 3, dus ik ga de 5 niet aanschaffen (want ...
Wij hebben de bugaboo fox 3 nieuw gekocht! Bij de Prenatal kregen we te horen dat de Fox 5 zo goed als hetzelfde is maar alleen het inklappen makkelijker is gemaakt. Nou toen was de keuze voor ons snel gemaakt, scheelt heel wat geld.
één maand geleden
Reactie op chant28
Wij hebben de Qute Q-Journey, deze liep erg fijn en de prijs was ook niet z ...
Wat een leukerd deze!!
één maand geleden
Reactie op Kiimi
Bugaboo 👌. Wij hebben nog de Fox 3, dus ik ga de 5 niet aanschaffen (want ...
Hoihoi, de kinderwagenbak kun je bij een fox 3 eventueel plat maken. Heb zelf ook de fox 3.
één maand geleden
Wij zijn voor de Nuna Demi gegaan, maar mijn advies is echt ga naar een winkel, probeer een aantal kinderwagens in te klappen, hierdoor merk je snel genoeg wat JULLIE fijn vinden. Iedereen is daarin heel anders. Ook qua rondrijden, merkte wij echt dat met scherpte bochten of kiezels sommige goedkopere modellen blijven hangen, en dan is dat nog maar een showmodel die nooit effectief buiten is geweest. ☺️
één maand geleden
Reactie op Opgoedgeluk
Wij zijn voor de Nuna Demi gegaan, maar mijn advies is echt ga naar een win ...
Dit is ‘m
één maand geleden
Hi allemaal, ik denk dat ik ga voor de uppa vista baby. Stevig stabiel en mijn zusje heeft deze ook, al 2 jaar en is na rondreis azie nog in perfecte staat :) heeft iemand er ervaring mee? Of wellicht al de uppa vista v3 aangeschaft?
één maand geleden
Ik heb eerst bij een winkel verschillende merken bekeken, en toen tweedehands voor een joolz day 3 gegaan met alle accessoires (regenhoes, muskietennet, maxi cosi adapters, voetenzak, parasolletje, en wat allemaal nog meer 😅
Was 2 maand gebruikt voor 1 kindje die er niet echt in wilde (draagzak fijner) en het zag er echt allemaal als nieuw uit. €270 voor betaald, zonde om nieuw te kopen!
Autostoeltje hebben we ivm veiligheid wel nieuw gekocht (want 10 jaar veilig voor botsingen ed) maar dingen die tweedehands kunnen koop ik liever tweedehands (als t nog netjes is uiteraard)