75 Reacties
één maand geleden
Wij hebben voor de eerste de easywalker harvey 5 in het groen. Echt een topding, rijd ontzettend fijn door de stad en door de bossen, past meer dan genoeg in het mandje, mijn man van bijna 1,90cm kan er prima mee lopen zonder zn rug te breken door de in hoogte verstelbare stang, en alle hoezen zijn vrij makkelijk afneembaar om in de wasmachine te wassen op 60° C. Ben er echt super blij mee maar man wat was die duur.
Nu voor de tweede zijn we aan het kijken wat we doen, wil eigenlijk voor de bugaboo donkey duo gaan maar die is ookal zo duur, zelfs tweedehands ben je daar nog makkelijk €500 aan kwijt. Maarja ons zoontje is dan pas 15 maanden en moet dus wel echt in de wagen, ook wandel ik elke dag met de kleine de hond, plus regelmatig boodschappen doen. Dus zonder kinderwagen, of de jongste dan in de draagzak is misschien een beetje zwaar. Ben er iig nog niet over uit
één maand geleden
Dingen om op te letten: hoogte van de duwstang en wieg (mijn vriend is 2.00m en de bugaboo fox 5 was echt veel te laag voor hem). Grootte van de wielen (kom je vaak in bos of op onverharde wegen, dan zijn grotere wielen een must). Hoe makkelijk is hij in te klappen en hoe klein? En wat vind je mooi? Laat je in ieder geval niet gek maken door alle nieuwste snufjes. Bv bugaboo fox 5 daar kun je de wieg gebruiken als echte reiswieg om snachts in te slapen. Maar de wieg gebruik je grofweg tot 6 maanden. Hoe vaak ga je dan je baby daar snachts in laten slapen? Wij waarschijnlijk helemaal niet.. Maar je betaalt er wel zon 500/600 meer voor dan een model ouder. Zo hebben wij een beetje vergeleken
één maand geleden
Wij hebben vorig jaar de joolz geo 3 gekocht. Wij wilde graag 2 kinderen kort op elkaar en van deze kan je een duowagen maken.
20 dagen geleden
Reactie op herfst23
Wij twijfelen tussen Joolz day 5 en maxi cosi fame. Iemand hier ervaring me ...
Ik heb ze allebei getest. Ik vond de maxi cosi best zwaar sturen en de bak wat klein.
Joolz vonden we fijner.
Uiteindelijk zelf een andere gekozen, maar vond die 2 qua rijden echt een groot verschil.
19 dagen geleden
Wij gaan voor de Nuna demi next. Hadden een paar wagens op het oog, wilden iig een wagen doe in de toekomst ook een dubbele zou kunnen worden.
Qua prijs en kwaliteit verhouding vind ik de Nuna echt het fijnst. Joolz geo 3 stond ook op het lijstje, maar de Nuna wordt een stuk completer geleverd voor een iets betere prijs vind ik . De bak ligt ook mooi hoog.
19 dagen geleden
Reactie op mickey23
Hoe dicht op elkaar zitten de kindjes dan? Ik heb geen idee hoelang een kin ...
Er zal 13 maanden tussen zitten. Bij mijn oudste heb ik best lang de kinderwagen nog gebruikt zeker bij dagjes weg.
19 dagen geleden
Joolz day3 gekocht (2e hands). Ziet eruit als nieuw en alle accessoires er bij. Vind het zonde om meer dan €1000 uit te geven aan een kinderwagen, waar ze een klein jaartje gebruik van maken.
Ik ben persoonlijk van mening dat je beter kunt investeren in goede buggy (word langer gebruikt)
19 dagen geleden
Reactie op KVS95
Maar een kinderwagen kun je toch gewoon ombouwen tot buggy? 🤔
Klopt. Maar het onderstel blijft hetzelfde en is best groot van een kinderwagen. Een buggy ansich kun je vaak kleiner inklappen en is dus makkelijker mee te nemen.
Wij hebben de joolz geo 3. Vind ik zelf een superfijne wagen! Onze dame wordt in januari 2 en we gebruiken hem nog bijna dagelijks.
We hebben ook een yoyo (gekocht voor vakantie) maar hier zit ze toch minder goed in.
Zometeen kunnen we de geo ombouwen naar een duo wagen. Heel blij mee!
19 dagen geleden
Ik heb ook de geo3 gekocht. Ik had jaren geleden een Joolz day en daar heeft ze tot 3 jaar wel in gezeten.
Nooit geen buggy gebruikt.
19 dagen geleden
Reactie op Joycani
Klopt. Maar het onderstel blijft hetzelfde en is best groot van een kinderw ...
Ah dan snap ik haar reactie! Dit wordt ons eerste kindje dus nog geen ervaring wat dat betreft haha!
Om op de vraag van TS te antwoorden: Wij hebben de Joolz Day5 gekocht. Fijne wagen die soepel rijdt met een mooi opbergvak onderin. Wij zijn allebei wat groter dus vonden de hoogte van deze wagen ook erg fijn.
18 dagen geleden
Wij hebben van onze eerste nog de joolz day+. Hele fijne wagen en heel tevreden mee!
We hebben er nu wel een bugaboo donkey duo bij genomen, omdat onze oudste nog geen 2 is als de tweede komt en hij slaapt/zit nog in de wagen als we lange dagen weg gaan (efteling, dierentuin etc.), dus dan kunnen ze er mooi allebei in.