13 Reacties

19 dagen geleden

Wij hebben de bugaboo donkey duo aangeschaft (weliswaar niet voor een tweeling maar voor een klein leeftijdsverschil). Deze is echt niet zo breed als hij lijkt! Hij ziet er heel breed uit maar is maar 14 cm breder dan een standaard kinderwagen, omdat die vaak "tussen de banden" zijn opgebouwd waarbij de banden/het formaat dus breder zijn dan de wagen, terwijl de donkey "boven de wielen" is opgebouwd. Hij past in duo opstelling door iedere standaard deur, kan een hele smalle draai maken, en je past er zelfs mee door de kruidvat 🤷‍♀️. Ik wilde de kindjes ook perse naast elkaar, ik wil ze kunnen zien, en ik wil ook nier dat er eentje alleen tegen de rug van de ander aan ligt te Staren. Ook vond ik bij de achter elkaar wagens de draaicirkel veel groter, en vond ik ze op het uitprobeer parcourtje veel te zwaar met drempels op/af. Ik raad aan om gewoon eens te gaan testen in de winkel, kijk wat bij jullie past! (Bij babypark kan je ook met gewicht erin testen, dat is heel fijn). Maar hier is de donkey duo dus echt een aanrader, wij zijn er heel tevreden mee.

19 dagen geleden

Ik wil denk ik ook het liefste een wagen waarbij je beide kindjes goed ziet. Ik heb er niet zo’n goed gevoel bij als een kindje onderop ligt.

19 dagen geleden

Reactie op Eeneneen

Wij hebben de bugaboo donkey duo aangeschaft (weliswaar niet voor een tweel ...
Pakt deze veel plaats in beslag in de kofferbak?☺️

19 dagen geleden

Reactie op Djelysa

Pakt deze veel plaats in beslag in de kofferbak?☺️
Ik vind van niet, met een beetje puzzelen past hij in de achterbak van mijn opel corsa 😁 de bak moet dan wel op de achterbank trouwens, maar dalijk met 2 zitjes past het! Mijn man heeft een grotere auto en daar past t makkelijk. Bij veel babywinkels mag je proberen of de wagen in je achterbak past, dat is wel aan te raden.

18 dagen geleden

Reactie op Eeneneen

Wij hebben de bugaboo donkey duo aangeschaft (weliswaar niet voor een tweel ...
Super! We gaan dit zeker even uitproberen! 🩷

18 dagen geleden

Reactie op AnoniemLA1224

Ik wil denk ik ook het liefste een wagen waarbij je beide kindjes goed ziet ...
Jaa, geeft toch een fijner gevoel🩷

17 dagen geleden

Hier ook de bugaboo donkey duo met meerijdplank voor mijn 3 kleintjes verschillende leeftijden (3,5-bijna 2-6m) en dit bevalt goed kan door de kruidvat heen en bij de jumbo gewoon bij elke kassa erlangs, loopt heel fijn en hij past bij ons na goed inklappen in een hyundai alto 🤣

17 dagen geleden

Oh fijn topic. Ik vind die onder elkaar echt zo raar. Alsof je 1 kindje wil wegstoppen. Wij hebben nu de optie van Bugaboo 2e hands en de wagen van Van Asten Baby Superstore op ons lijstje...

17 dagen geleden

Reactie op MamaMetBrandwonden

Oh fijn topic. Ik vind die onder elkaar echt zo raar. Alsof je 1 kindje wil ...
Jaa tweedehands zie je soms hele leuke dingen voorbijkomen voor veel leukere prijsjes in vergelijking met een nieuwe haha.

16 dagen geleden

Reactie op EsmeraldaMelgert

Hier ook de bugaboo donkey duo met meerijdplank voor mijn 3 kleintjes versc ...
Kan bij ons niet door de voordeur de Bugaboo ,daarom als optie toch achtermekaar (schuin onderelkaar)

16 dagen geleden

Reactie op Eeneneen

Wij hebben de bugaboo donkey duo aangeschaft (weliswaar niet voor een tweel ...
Bij ons past hij niet,onze deur is 75,5 cm breed en de smalste bugaboo is 76 cm dus gaat net niet helaas

16 dagen geleden

Reactie op Chr1993

Bij ons past hij niet,onze deur is 75,5 cm breed en de smalste bugaboo is 7 ...
De donkey duo 5 is 74 cm breed in de duo opstelling, dus dat zou net passen! 🙂

3 dagen geleden

Reactie op Chr1993

Bij ons past hij niet,onze deur is 75,5 cm breed en de smalste bugaboo is 7 ...
We hebben toch de bugaboo donkey 5 gekocht .hij draaide heel soepel en reed ook licht en nu kunnen we ze ook zien als ze in de wagen liggen.