Ik vind het steeds pittiger worden met me dochter. Zeker rond etend tijd. Me dochter eet regelmatig eerder omdat het me niet lukt om te koken waar ze bij is, voor me dochter heb ik apart eten gekookt en in de vriezer ligge. Me man is door de week helaas vaak pas om 17:45 thuis en dan heb ik me dochter vaak rond 17:15 eten gegeven en dan zet ik de tv aan en probeer ik te koken maar ze hangt steeds aan me been, in der stoel houd ze het ook niet lang vol. Als me man dan thuis is neemt hij me dochter over en kook ik snel, de ene keer eten we dan pas nadat zij in bed ligt maar ik vind dat vervelend dat het dan vaak pas rond 18:30/19:00 is en als we eten voordat me dochter op bed ligt dan is het drama met me dochter want ze is moe en weinig is goed en ze komt dan ook steeds bij me hangen en in een stoel zitten wil ze dan ook niet. Ze kan niet echt stil zitten. Dood vermoeiend vind ik het, het hele huis is een puinzooi door het koken en al haar speelgoed als ze in bed ligt en dan moeten we dat samen opruimen, pff vind het erg veel worden zo.
Hoe doen jullie dit