11 Reacties

25 dagen geleden

Weet je waar de placenta zit? Het is helemaal niet gek om nog niets te voelen. Vorige zwangerschap begon het bij mij bij week 18/19 (placenta voor).

25 dagen geleden

Ik voelde mijn zoontje voor het eerst met 19 weken! Dus geen zorgen. Pas vanaf 24 weken ‘moet’ je je baby iedere voelen

25 dagen geleden

Ik heb mijn placenta voor liggen daardoor zal ik het later gaan voelen ik wacht op geduldig af

25 dagen geleden

Nee hoor. Lijkt hier in de groep of het doodnormaal is je kindje vanaf 12 weken al te voelen, maar het hoeft pas ergens tussen week 16 en 22, voor een 1e kindje is het vaak pas vanaf 20 weken. Geen zorgen.

25 dagen geleden

Volgens mijn verloskundige ga ik onze kleine pas met 22 weken echt voelen ivm voorliggende placenta.. ik ben daar dus ook nog helemaal niet mee bezig.. ☺️ We wachten af.

25 dagen geleden

Reactie op mymiracle94

Ik heb mijn placenta voor liggen daardoor zal ik het later gaan voelen ik w ...
Ik heb mijn placenta ook voor. 2e kindje. Ben nu 14.6 wk, voel sinds enkele dagen wat gepruttel en af en toe een mini "duwtje". Hoeft niks te zeggen.

25 dagen geleden

Hoi ! Dit is mijn tweede zwangerschap. Ik voelde rond de 13 weken een weekje de baby. Erna niet meer. Je moet de baby met 27 weken echt elke dag te voelen. Je hoort veel dat vrouwen hun baby pas na 20 weken gaan voelen. Of achteraf na duidelijke voel bewegingen denken ahhh was dit het?! 🤗

25 dagen geleden

Dit is mijn tweede zwangerschap, afgelopen donderdag voor het eerst met 16wk maar sindsdien ook niet meer. Bij de eerste voelde ik haar voor het eerst in week 19.

25 dagen geleden

Hier vanaf 15 weken dagelijks! Maar zeker geen zorgen maken hoor. Hier 2de zwangerschap.

24 dagen geleden

Ik voelde pas schopjes bij 20 weken. Ik ben nu 20+3 weken zwanger.