Door deze prik is je baby via jou al vanaf de geboorte beschermd tegen kinkhoest. Ook hoeft je kindje hierdoor 1 dktp-prik minder. Eerste bij 3mnd i.p.v. 2mnd
Hoii, ik kan ook direct de griepprik halen. Doen jullie dit ook of alleen d ...
Ik kan idd ook beide doen, twijfel nog of ik de griepprik ook doe, weet dat mijn weerstand nu minder is door de zwangerschap, maad kan een griepje heel veel meer kwaad dan normaal vraag ik me dan af 😅
Hoii, ik kan ook direct de griepprik halen. Doen jullie dit ook of alleen d ...
Ik krijg elk jaar de griepprik, ga hem elk jaar halen, dus nu ook. Bij de vorige zwangerschap ook gedaan. Ben afgelopen twee weken ziek geweest, was geen feest, dus zwanger en met flinke griep op bed lijkt me helemaal onprettig 😅
Ik kan idd ook beide doen, twijfel nog of ik de griepprik ook doe, weet dat ...
Het gaat er vooral om dat je door de vaccinatie antistoffen aanmaakt die jouw kindje beter beschermen de eerste maanden na de bevalling.
Voor ons is een griepje vaak niet meer dan vervelend maar voor zo’n kleintje kan het echt heel naar zijn.
Ik neem hem om deze reden wel, evenals de kinkhoestvaccinatie.
Wat spierpijn in mijn arm, verder nergens last van gehad. Ik neem hem deze zwangerschap zeker weer!
De griepprik ook erbij, met al een dreumes in huis wil ik onze baby zoveel mogelijk antistoffen meegeven 😅.